خرید مانیتور ال جی اولترا ۵ | قیمت مانیتور ال جی LG 32UN880-B UltraFine 2020 آیا می‌خواهید یک مانیتور با کیفیت تصویر بسیار بالا داشته باشید که بتوانید کارهای خیلی سنگین و پیچیده را با استفاده از آن به راحتی انجام دهید؟ ما خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل LG 32UN880را به شم ...ادامه مطلب

نمایشگر ال جی | LG 32UN880 LG 32UN880-B 32 Inch UltraFine™ Display Ergo 4K HDR10 Monitor

33,000,000 تومان


موجودی: 2 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

 خرید مانیتور ال جی اولترا ۵ | قیمت مانیتور ال جی LG 32UN880-B UltraFine 2020

آیا می‌خواهید یک مانیتور با کیفیت تصویر بسیار بالا داشته باشید که بتوانید کارهای خیلی سنگین و پیچیده را با استفاده از آن به راحتی انجام دهید؟ ما خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل LG 32UN880را به شما پیشنهاد می‌دهیم که یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین مانیتورهایی است که در کل بازار موجود می‌باشد. اگر شما برنامه‌نویس، گرافیست و گیمر هستید و یا کارهای پیچیده و فشرده انجام می‌دهید، پیشنهاد ما به شما مانیتور ۳۲ اینچ ال جی مدل 32UN880-B است؛ زیرا این مانیتور کیفیت بسیار خارق‌العاده‌ای و تصاویر را وضوح نشان می دهد. قیمت مانیتور ال جی ۲۰۲۰ مدل اولترا ۵ بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر قصد خرید مانیتور ال جی الترا ۵ را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید که تمام ویژگی‌های آن را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا متوجه شوید این مانیتور فراتر از تصورات و توقعات متخصصان پیش رفته است.

 خرید مانیتور ال جی اولترا ۵ 

بررسی خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ

همانطور که می‌دانید، این مانیتور ۳۲ اینچ است و با استفاده از آن می‌توانید به تماشای فیلم یا انجام بازی‌های مورد علاقه خود بپردازید. با وجود این آپشن‌ها، قیمت مانیتور ال جی مدل۳۲ اینچ  UltraFine بسیار مناسب است. البته جالب است بدانید که می‌توانید مدل دست دوم آن را نیز خریداری کنید که قیمت مانیتور ال جی دست دوم بسیار مناسب‌تر است اما به شما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مناسب بودن قیمت مدل آکبند، برای خرید دست دوم اقدام نکنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مانیتور دارای رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است؛ به‌ دلیل بالا بودن رزولوشن این مانیتور، بعضی از صحنه‌ها به شکل سه بعدی به به نظر می‌رسند.

با خرید LG 32UN880-B 32 Inch UltraFine 2020، شما می‌توانید چندین برنامه را با همدیگر اجرا کنید؛ به همین دلیل، سرعت و کارایی شما به شدت افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید عملکرد خود را بهبود بخشید. برای مثال، می‌توانید روی صفحه برنامه فتوشاپ، گیم و فیلم مورد علاقه خود را همزمان با یکدیگر اجرا کنید. این مانیتور دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه می‌باشد؛ با وجود وسعت دید گسترده شما می‌توانید به راحتی صفحه نمایش ال جی را تنظیم کرده و در زاویه دید مناسب خود به صورت عمودی و یا افقی قرار دهید.

خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ

خرید مانیتور ال جی مدل الترا ۵ ۲۰۲

جالب است بدانید که می‌توانید برای خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ دست دوم نیز اقدام کنید و قیمت مانیتور ال جی دست دوم بسیار مناسب‌تر است؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مناسب بودن قیمت مدل آکبند، برای خرید دست دوم این مانیتور اقدام نکنید. تقریبا تمامی مانیتورها به صورت دست دوم به فروش می‌رسند. برای مثال قیمت مانیتور ال جی 19 اینچ دست دوم و قیمت مانیتور ال جی 17 اینچ دست دوم نیز ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد؛ زیرا قیمت مانیتور ال جی 17 اینچ قدیمی و تمامی مانیتورهای ال جی دست دوم بسیار پایین است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت مانیتور ال جی ۲۰۲۰

همانطور که در قسمت‌های بالا نیز توضیح دادیم، شاید برای شما جالب باشد که بدانید با وجود این کیفیت، رزولوشن و قابلیت، قیمت کامپیوتر ال جی با تمام وسایل بسیار مناسب است؛ به طوری که می‌توان گفت تمامی افراد حرفه‌ای و متخصص می‌توانند به راحتی صاحب این مانیتور شوند. در واقع مانیتورهای دیگر با برندهای مختلف و با این وضوح تصویر، قیمت بسیار بالایی دارند اما خرید مانیتور ال جی ۲۰۲۰ برای کاربران راحت‌تر است و دلیل آن قیمت مناسب این محصول می‌باشد که تقریبا هم قیمت با قیمت مانیتور ال جی قدیمی است.

قیمت مانیتور ال جی ۲۰۲۰

خرید نمایشگر ال جی ۳۲ اینچ مدلUltraFine UN880-B  به گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای شدیدا توصیه می‌شود؛ تنها با یکبار استفاده متوجه تفاوت این مانتیور با سایر دستگاه‌های موجود خواهید شد. در صورتی که مانیتور حرفه‌ای‌تری مدنظر دارید، استودیو دیسپلی با قیمتی بالاتر می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد؛ برند این دستگاه اپل بوده و قابلیت‌های متفاوت دیگری را دارا می‌باشد.

مشخصات مانیتور ال جی  LG 32UN880-B UltraFine 2020

یکی از دلایل بالا بودن ارزش و قیمت مانیتور ال جی ۲۰۲۰ این است که با وجود مانیتور ۳۲ اینچ شما می‌توانید در فضاهای بسیار کوچک نیز آن استفاده کنید. در واقع این مانیتور به نحوی ساخته و طراحی شده است که می‌توان به راحتی آن را جابجا کرد. از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این مانیتور، روشنایی ۳۰۰ کاندل بر متر مربع آن است که دارای رنگ‌های زیبا زنده و واقعی است. اما برای اینکه بخواهید برای خرید مانیتور ال جی32 اینچی مدل UN880-B اقدام کنید، پیشنهاد ما این است که تمامی مشخصات آن را به طور کامل بررسی نمایید تا بتوانید خرید هوشمندانه و مطمئن‌تری داشته باشید. الماس پایتخت همواره در تلاش است که با عرضه بهترین محصولات، نیاز مشتریان را برطرف نمایید.

۱. پورت‌های مانیتور LG 32UN880-B UltraFine 2020

قبل از خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل UN880-B هر دستگاه مشابهی، باید حتما پورت‌های آن را بررسی کنید. در واقع پورت‌ها نقش اساسی و مهمی در انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های خارجی دارند؛ برای مثال، شما ممکن است مانیتوری را خریداری کنید که دارای پورت‌هایی باشد که برای شما قابل استفاده نیست؛ اینجاست که بررسی پورت‌ها به کمک شما می‌آید.

البته این روزها تمامی پورت‌ها به نحوی طراحی و ساخته می‌شوند که با تمامی دستگاه‌ها سازگار هستند. این مانیتور نیز جزو جدیدترین و بهترین مانیتورهای موجود در بازار است که دارای یک پورت hdmi می‌باشد و همچنین علاوه بر آن، دارای ورودی صدا و تصویر است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید دستگاه‌های خارجی مختلف دیگری را نیز به آن وصل کنید. شما می‌توانید لپ‌تاپ خود را با استفاده از یک کابل ساده به از طریق این مانیتور پرقدرت شارژ کنید؛ ناگفته نماند که نمایشگر ال جی دارای پورت USB-C است که با استفاده از آن می‌توانید به انواع و اقسام دستگاه‌های مختلف با سرعت و دقت بالا وصل شوید.

۲. کیفیت صدای مانیتور ال جی اولترا

ویژگی دیگری که ارزش و قیمت مانیتور ال جی مدل UN880-B را افزایش می‌دهد، قابلیت صداست. این مانیتور دارای بلندگوهای استریو 5 وات است که کیفیت صدای فوق‌العاده و واضحی را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این مانیتور دارای قابلیت اتصال هدفون است؛ بنابراین کاربران می‌توانند لذت بردن از صدای فوق‌العاده مانیتور و یک تجربه شنوایی بی‌نظیر شخصی داشته باشند.

مزایای خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل 32UN880

با خرید مانیتور ال جی مدل UN880-B UltraFine، می‌توانید به راحتی از آن در محل کار و یا خانه به مدت طولانی استفاده کنید؛ زیرا در همه ابعادی قابل تنظیم است؛ به همین دلیل، به سر و گردن شما فشار نخواهد آمد. این مانیتور دارای پایه‌ی ثابتی است که می‌توان آن را روی میز و یا دیوار نیز نصب کرد. از دیگر مزایای بسیار مهم آن که در قسمت‌های بالا نیز به آن‌ها اشاره کردیم، کیفیت بالا و خارق‌العاده آن است که با وجود این ویژگی و صفحه نمایش ۳۲ اینچی، می‌توان کارهای گرافیکی را با دقت بالا انجام داد و با اوج لذت بازی مورد علاقه خود را انجام داد.

مانیتور LG 32UN880-B UltraFine 2020  دارای کنتراست دینامیک Mega DCR بوده و به همین دلیل زمان پاسخگویی بسیار کوتاهی (تقریبا ۵ میلی ثانیه) دارد. به طور کلی می‌توان گفت این مانیتور تجربه کاربری بسیار فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران خود می‌گذارد و تمامی مدل‌های آن به دلیل فناوری و خلاقیت به کار رفته در سیستم و طراحی، جایزه نوآوری CES 2020 دریافت کردند. قیمت مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل 32UN880  با وجود این ویژگی‌ها، بسیار مناسب است؛ بنابراین اگر مانیتوری با قابلیت‌های بالا و قیمت مناسب می‌خواهید، پیشنهاد ما این دستگاه شگفت انگیز است.

خرید مانیتور ال جی ۳۲ اینچ مدل

مانیتور Ultra ال‌ جی ۳۲ اینچی ۲۰۲۰

به طور کلی، مانیتور ۳۲ اینچ ال جی UltraFine ۲۰۲۰ مدل 32UN880-B  کیفیت صفحه ‌نمایش استثنایی، ویژگی‌های پیشرفته و طراحی بسیار شیکی را ارائه می‌دهد. چه سازنده محتوا، چه گیمر و یا جزو افراد متخصص و حرفه‌ای باشید که به یک مانیتور با کیفیت نیاز دارید، این مدل تجربه بصری همه جانبه‌ای را ارائه داده و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، حتما با کارشناسان مجرب ما تماس برقرار کنید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
ال جی | LG