برای اطلاع از رنگ های موجود با پشتیبانی تماس بگیرید. Eggshell Airpod Case | قاب ایرپاد پرو مدل اگ شل   در صورت هماهنگ نکردن با پشتیبانی خرید فاقد اعتبار است ایرپادها محصولات ظریف و زیبا هستند که کاربران بسیاری از این محصول استفاده می‌کنند. بااین‌حال به علت قیمت بالای این محصولات و طراحی ظریفشان، ...ادامه مطلب

قاب و کیس اگ شیل Airpods pro eggshell Case Airpods pro eggshell

240,000 تومان


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

برای اطلاع از رنگ های موجود با پشتیبانی تماس بگیرید.

Eggshell Airpod Case | قاب ایرپاد پرو مدل اگ شل

 

در صورت هماهنگ نکردن با پشتیبانی خرید فاقد اعتبار است

ایرپادها محصولات ظریف و زیبا هستند که کاربران بسیاری از این محصول استفاده می‌کنند. بااین‌حال به علت قیمت بالای این محصولات و طراحی ظریفشان، کاربران بسیاری نیازمند کیس‌های محافظ برای این محصول هستند تا از ایرپادهای ارزشمند خود محافظت کنند.


کیس تولیدی برای ایرپاد پرو بسیار زیاد است اما در این میان کیس اپ شل با ظاهر جذاب و قابلیت ضربه‌گیری بالایی دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران تبدیل می‌کند.
کاورهای اگ شیل با توجه به متریال به کار رفته در ساخت خود، حفاظت مناسبی از ایرپاد شما در مقابل ضربه و خط‌وخش خواهند داشت و همچنین با توجه به کیفیت بالای ساخت آنها، مدت‌زمان زیادی از دستگاه باارزش شما محافظت خواهند کرد.


همچنین در محل‌های مناسب برش‌هایی برای نشانه گر ال‌ای‌دی وضعیت دستگاه، درگاه شارژ و لولای ایرپاد پرو در نظر گرفته شده که بادقت میلی‌متری انجام شده‌اند.


همچنین وجود یک قلاب به کاربران اجازه آویزان کردن این محصول از کیف کوله‌ای و یا حتی بند کمربند شلوار را می‌دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل