خرید مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13 اپل، MagSafe iPhone 12 and 13 شارژر، اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم جانبی است که باید همراه با آیفون، مک بوک، آیمک و هر نوع لوازم دیجیتالی دیگری که خریداری می‌کنید، به فکر خرید آن باشید؛ زیرا تمامی این دستگاه‌ها با استفاده از یک شارژر مخصوص شارژ می‌شوند. اما باید در خر ...ادامه مطلب

مگ سیف آداپتور آیفون ۱۲ و ۱۳ | MagSafe iPhone 12 MHXH3 / Magsafe Charger iPhone

2,950,000 تومان


موجودی: 7 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13 اپل، MagSafe iPhone 12 and 13

شارژر، اصلی‌ترین و مهم‌ترین لوازم جانبی است که باید همراه با آیفون، مک بوک، آیمک و هر نوع لوازم دیجیتالی دیگری که خریداری می‌کنید، به فکر خرید آن باشید؛ زیرا تمامی این دستگاه‌ها با استفاده از یک شارژر مخصوص شارژ می‌شوند. اما باید در خرید شارژر دقت لازم را داشته باشید تا یک مدل قدرتمند، باکیفیت و اورجینال را تهیه نمایید. زیرا در صورتی که شارژر فیک و یا نامناسبی تهیه کنید، ممکن است به دستگاه خود آسیب برسانید.

ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید مگ سیف ایفون ۱۲ و ۱۳ اپل با شما صحبت کنیم که یکی از قوی‌ترین و بهترین شارژر وایرلس برای ایفون ساخته شده توسط شرکت اپل است؛ بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه شوید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تمامی مشخصات و قیمت مگ سیف آداپتور آیفون ۱۲ و ۱۳، باید ویژگی‌های آن که در قسمت زیر گفته شده‌اند را کامل مطالعه کنید تا بتوانید آن را با دیگر شارژرها مقایسه نمایید؛ در این حالت خرید هوشمندانه تری خواهید داشت.

قیمت شارژر مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13

یکی از موارد مهم در خرید شارژر وایرلس اپل اصلی که باید به آن توجه لازم را داشته باشید، قیمتMagSafe iPhone 12و13 می‌باشد. اگر سری به سایت اپل بزنید، متوجه می‌شوید که قیمت لوازم جانبی و دیگر محصولات اپل نسبتا در مقایسه با دیگر برندها بالاتر هستند و شما باید هزینه بیشتری برای خرید آن‌ها پرداخت نمایید؛ اما دلیل آن، کیفیت و آپشن‌هایی است که در محصولات اپل به کار می‌روند که در هیچ برند دیگری دیده نمی‌شود؛ بنابراین قیمت شارژر بی‌سیم آیفون ۱۲ و ۱۳ و دیگر محصولات اپل کمی بالاتر هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را با قیمت خیلی پایین تهیه کنید. در صورتی که توانستید محصولات اپل را کمتر از قیمت اصلی آن‌ها در سایت اپل پیدا کنید، مطمئن باشید که با نمونه فیک این محصولات مواجه هستید.

مشخصات شارژر وایرلس آیفون ۱۲ و ۱۳

اگر بخواهیم توضیح درست و کاملی از شارژر مگ سیف داشته باشیم، باید بگوییم که مانند شارژر وایرلس اپل برای ماشین، یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی مانند شارژر بی سیم ۲ در ۱ انرجیا مدل مگدیسک داک است که می‌تواند با قدرت زیادی آیفون و یا اپل واچ شما را شارژ کند. بعد از این که از اصل و یا فیک بودن شارژر خود مطمئن شدیم، برای خرید مگ سیف ایفون ۱۲ و ۱۳ اپل باید به این موضوع بپردازید که آیا شارژر وایرلس اپل اصلی متناسب با نیاز شما هست یا نه؟ آیا می‌تواند دستگاه‌های مورد نیاز شما را شارژ کند؟ همان‌طور که از نام شارژر وایرلس اپل ۱۳ و ۱۲ مشخص است، این شارژ تنها با آیفون ۱۲ و ۱۳ سازگاری دارد و می‌تواند آن‌ها را با بالاترین سرعت ممکن شارژ نماید.

مگ سیف که استاندارد جدیدی در محصولات اپل به‌حساب می‌آید، روزبه‌روز طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب می‌کند. به همین دلیل استفاده از وسایل سازگار با مگ سیف مانند مگ سیف دو اپل | MagSafe Duo Charger و شارژر مگ سیف آیفون نیز شدت گرفته است. و قیمت مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13 اپل و دیگر نمونه‌ها/ روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

شارژر وایرلس اپل چگونه کار میکند؟

از آیفون ۱۲ به بعد، در پست آیفون‌ها یک بخش مغناطیسی تعبیه شده است که این بخش برای اتصال شارژر مگ سیف استفاده می‌شود؛ بنابراین اگر آیفون شما نسل ۱۲ به بعد است، پیشنهاد ما خرید مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13 اپل می‌باشد که یکی از بهترین و ویژه‌ترین لوازم جانبی‌های ساخته شده توسط شرکت اپل می‌باشد. در واقع زمانی که شما پشت آیفون را در نزدیکی این شارژ قرار دهید، به صورت خودکار به یکدیگر وصل می‌شوند. به بیانی دیگر می‌توان گفت که سیم پیچ شارژ در شارژر مگ سیف با سیم پیچ شارژ در گوشی هم تراز خواهند شد؛ البته قیمت مگ سیف آداپتور آیفون 12 و 13 اپل و یا وایرلس بیشتر از مدل‌های معمولی می‌باشد.

جمع بندی


در بحث خرید شارژر وایرلس آیفون ۱۲ ۱۳ اپل و یا دیگر شارژرهای بی‌سیم، شارژر بی‌سیم مگ سیف که برای آیفون 12 و 13 طراحی شده است، قادر است به‌صورت شارژ بی‌سیم سرعت بالا، وظیفه تأمین نیروی مورد نیاز برای شارژ گوشی هوشمند شما را به عهده می‌گیرد. حضور مگنت‌های قوی در حلقه بیرون دستگاه برای دو موضوع دارای اهمیت است، اول آنکه این مگنت‌ها شارژر را دقیقاً در جای درست نشانده و هدایت می‌کنند. مورد دوم نیز عدم قطع اتصال شارژر با دستگاه هنگام بلندکردن آیفون از سطح میز یا کارکردن با آن است؛ به همین سبب قیمت شارژر وایرلس آیفون ۱۲ ۱۳ اپل نسبتا بالا است. همچنین برای سایر محصولات اپل و غیر اپلی توسط سازندگان قاب محافظ، قاب مگ سیف تولید و عرضه شده که با این شارژر سازگاری دارد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل

کالاهای مشابه