سینمای خانگی بوز  Bose Life Style 650 - خرید ساندبار بوز مدل Lifestyle 650   .تمامی مشخصات سخت افزاری مانند رنگ و ... قبل از خرید باید با فروشنده چک شود با وجود محصولاتی مانند Apple TV و هوم پاد مینی، هنوز کاربری های متعدد سینمای خانگی حرفه ای در هیچ محصولی دیده نشده است. سینم ...ادامه مطلب

سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650 Bose Life Style 650_42

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

سینمای خانگی بوز  Bose Life Style 650 - خرید ساندبار بوز مدل Lifestyle 650

 

.تمامی مشخصات سخت افزاری مانند رنگ و ... قبل از خرید باید با فروشنده چک شود

با وجود محصولاتی مانند Apple TV و هوم پاد مینی، هنوز کاربری های متعدد سینمای خانگی حرفه ای در هیچ محصولی دیده نشده است. سینمای خانگی برای افرادی که عاشق صدای باکیفیت و امکانات متعدد این محصولات هستند، یک ضرورت محسوب شده و همیشه به دنبال بهترین نسخه این محصول هستند.

سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650
سینمای خانگی بوز مدل Life 650 یکی از پرچمداران موجود در بازار است که با قابلیت‌های متعدد و سازگاری با رنج گسترده‌ای از امکانات و قابلیت‌ ها به ‌خوبی می ‌تواند پاسخگوی نیاز هر سلیقه‌ای باشد.

جزئیات یعنی همه چیز. در ساخت این سینمای خانگی به جزئیات توجه شده است. سیستم صوتی خانگی Lifestyle 650 از هر لحاظ در طراحی زیباست. آکوستیک. زیبایی شناسی. ساخت، صنعتگری، استادکاری، استادی. سادگی. برای فیلم‌ها و موسیقی‌ها 

انحنای شیشه ای صیغلی، سبکی منحصر به فرد دارد که نمی توانید نادیده بگیرید. اما چیزی فراتر از ظاهر زیباست.

سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650

امکانات سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650 ؛ ساندبار بوز مدل Lifestyle 650

 

 این کنسول تمام نیازهای تکنولوژیکی شما را در بر می گیرد:

 سازگاری Bluetooth® ،Wi-Fi® و Apple AirPlay 2 برای پخش موسیقی بی سیم، سازگاری با ویدیوی 4K، ورودی ™HDMI و موارد دیگر. و همه اینها با یک کنترل از راه دور کنترل می شود.


حضور 5 درگاه ورودی HDMI در کنار خروجی HDMI ARC باعث شده تا این محصول به‌مانند یک HDMI Switch عمل کند و نیازی به اتصال سیم‌های متعدد به تلویزیون نباشد. همچنین سیستم بلندگوهای فراگیر با چینش 5.1 (5 اسپیکر و یک ساب ووفر) و تکنولوژی اتصال بیسیم باعث شده تا چینش منظم‌تر و تمیزتری را برای سینمای خانگی رقم بزند.

 

سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650


امکان اتصال به دستیار صوتی آمازون الکسا، کالیبره خودکار صدای خروجی، پشتیبانی از پخش صوت با استفاده از بلوتوث و AirPlay 2، قابلیت آپدیت تحت شبکه با درگاه RJ45 و حضور یک بای‌پس IR برای کنترل تلویزیون از دیگر مزیت‌های این محصول است.

 

سینمای خانگی بوز Bose Life Style 650

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
Bose | بوز