مک سیف دو اپل | MagSafe Duo Charger استفاده از کابل برای شارژ آیفون و اپل‌ واچ آن هم زمانی که هر دو دستگاه به شارژ شدن نیاز دارند، شما را با سیم‌ های متعدد و اشغال دو پریز برق روبرو می‌کند. مگ سیف دوا دقیقاً برای همین امر طراحی شده است. پس کنسل شدن ایرپاور که پد شارژ وایرلس اپل بود، تمرکز ...ادامه مطلب

مگ سیف دو اپل | MagSafe Duo Charger MHXF3 / Magsafe Duo Charger

6,100,000 تومان


موجودی: 7 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی
  • مک سیف دو اپل | MagSafe Duo Charger


استفاده از کابل برای شارژ آیفون و اپل‌ واچ آن هم زمانی که هر دو دستگاه به شارژ شدن نیاز دارند، شما را با سیم‌ های متعدد و اشغال دو پریز برق روبرو می‌کند.


مگ سیف دوا دقیقاً برای همین امر طراحی شده است. پس کنسل شدن ایرپاور که پد شارژ وایرلس اپل بود، تمرکز این شرکت به سمت تولید محصولات سازگار با استاندارد مگ سیف رفت و مگ سیف دوا را می‌ توان پرچمدار اپل در این زمینه عنوان کرد.


این شارژر بی‌سیم با دو پد شارژ می‌تواند در آن واحد یک اپل‌ واچ را در قسمت سمت راست شارژ کرده و در قسمت سمت چپ با توجه به نوع کویل های موجود در پد، قادر به شارژ آیفون، ایرپاد و هر محصولی با استاندارد qi است. با این حساب اگر شما صاحب یک گوشی دیگر با پشتیبانی از این استاندارد هستید، می‌ توانید از این پد نیز استفاده کنید.


البته بزرگ‌ترین نقطه قوت این محصول مگ سیف بودن آن است که می‌ تواند آیفون را در بهترین حالت برای شارژ قرار داده و از افتادن آن نگران نباشید.

تمامی مشخصات سخت افزاری قبل از خرید باید با فروشنده چک شود

 

 

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل