مگ سیف باتری پک | Apple MagSafe Battery Pack   پاوربانک‌ها با توجه به استایل و روش زندگی امروزی ما، به یکی از وسایل جدانشدنی تبدیل شده است. زیرا در هر مکان و لحظه‌ای دسترسی به پریز برق مقدور نیست. اپل در سالیان گذشته کیس‌های باتری دار عرضه می‌کرد اما استاندارد MagSafe این بار به کمک این شرکت ...ادامه مطلب

مگ سیف باتری پک | Apple MagSafe Battery Pack Apple MagSafe Battery Pack

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

مگ سیف باتری پک | Apple MagSafe Battery Pack

 

پاوربانک‌ها با توجه به استایل و روش زندگی امروزی ما، به یکی از وسایل جدانشدنی تبدیل شده است. زیرا در هر مکان و لحظه‌ای دسترسی به پریز برق مقدور نیست.


اپل در سالیان گذشته کیس‌های باتری دار عرضه می‌کرد اما استاندارد MagSafe این بار به کمک این شرکت آمد و مگ سیف باتری پک را امکان‌پذیر کرد. یک پاوربانک بی‌سیم با استفاده از تکنولوژی مگ سیف که به‌راحتی با آیفون متصل شده، با آن ارتباط مستقیم دارد و می‌تواند آیفون‌های 12 و 13 مینی را تا 70 درصد، 12 و 12 پرو و 13 و 13 پرو را تا 60 درصد و آیفون‌های 12 و 13 پرو مکس را تا 40 درصد ظرفیت باتری‌شان شارژ کند.


همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این بارتی هوشمند، قابلت PassThrough است که با اتصال شارژ 20 واتی به درگاه لایتنینگ این باتری پک، هم آیفون را به‌صورت بیسیم شارژ کرده و هم شارژر ازدست‌رفته باتری پک را هم‌زمان تأمین کنید.


در صورت اتصال این محصول به آیفون و زدن آیفون به شارژر، باتری پک از طریق شارژ معکوس توسط آیفون شروع به شارژ شدن می‌کند.


جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده و ابعاد کوچک و مناسب آن، حمل و استفاده از آن را بسیار راحت‌تر می‌کند.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه