گلس مک بوک جی سی پال آیکلارا اگر دائما نگران هستید که صفحه نمایش دستگاه شما آسیب ببیند یا هنگام جا‌به‌جایی به محیط‌های مختلف، خش و خش روی آن بیوفتد، بهتر است هرچه زودتر از گلسی با دوام و مقاوم استفاده کنید. از آن‌جایی که گلس‌های موجود در بازار شاید از کیفیت لازم برخوردار نباشند، بهتر است برای محافظ ...ادامه مطلب

محافظ صحه نمایش مک بوک جی سی پال آیکلارا ( گلس مک بوک) jcpal (iclara) Macbook Air 13'-pro 13'-pro 16'

1,500,000 تومان


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

گلس مک بوک جی سی پال آیکلارا

اگر دائما نگران هستید که صفحه نمایش دستگاه شما آسیب ببیند یا هنگام جا‌به‌جایی به محیط‌های مختلف، خش و خش روی آن بیوفتد، بهتر است هرچه زودتر از گلسی با دوام و مقاوم استفاده کنید. از آن‌جایی که گلس‌های موجود در بازار شاید از کیفیت لازم برخوردار نباشند، بهتر است برای محافظت از صفحه نمایش مک بوک گران‌قیمت خود از برندی مطمئن و باکیفیت استفاده کنید. پیشنها ما به‌شما گلس جی سی پال آیکلارا است!

محافظ صفحه نمایش جی سی پال برای مک بوک پرو ( و مک بوک ایر) چه ویژگی‌هایی دارد؟

اسکرین پروتکور JCPAL با مقاوم‌سازی و به‌حداقل رساندن آسیب وارده به صفحه‌نمایش، در تمامی موقعیت‌های حساس شما را یاری می‌رساند. با نصب این گلس بر روی نمایشگر مک بوک خود، خیالتان بابت ضربه و صدمات احتمالی راحت باشد.

البته این بدین معنا نیست که هرگونه ضربه‌ای به دستگاه وارد شود، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد! به‌عبارتی دیگر، گلس جی سی پال ضربات متوسط را به‌خود جذب کرده و مانع از آسیب دیدن مک بوک می‌شود. اگر شدت ضربه بسیار بالا باشد، ممکن است کاری از دست گلس نیامده و صفحه نمایش دستگاه شما آسیب ببیند!

این گلس بسیار نازک بوده و زیبایی نماشگر را از بین نمی‌برد. از ویژگی‌های برجسته JCPAL Screen Protector می‌توان به قابلیت حذف نورهای مخرب، مقابله نسبی با انعکاس نور و عدم افت کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش مک بوک اشاره کرد.

شاید شما هم هرگاه که جای اثر انگشت خود را روی صفحه نمایش می‌بینید، دلتان می‌خواهد که هرچه زودتر از شر آن خلاص شوید! و از طرفی دیگر، از پاک کردن مداوم لک‌های بر‌جای مانده روی نمایشگر خسته شده‌اید. با خرید محافظ صفحه نمایش JCPAL Iclara، دیگر خبری از لک یا چربی نخواهد بود.

به‌دلیل فلوئوروکربن بکار رفته در این گلس، در صورت ایجاد لک و کثیفی، به‌راحتی می‌توانید با مواد شوینده مناسب LCD محفظ صفحه نمایش خود را پاک کنید.

ناگفته نماند که طراحی این محصول فوق‌العاده به‌گونه‌ای بوده که علاوه‌بر مقاومت فوق‌العاده، با بهره‌مندی از برش‌های دقیق و لیزری کاملا روی صفحه نمایش دستگاه شما فیت می‌شود.

محافظ صفحه نمایش مک بوک جی سی پال مناسب چه دستگاه‌هایی است؟

از گلس جی سی پال ایکلارا می‌توان جهت محافظت از صفحه نمایش انواع مختلف مک بوک پرو ( مدل M1، M، 14 و 16 اینچی) و مک بوک ایر (M1 و M2) استفاده کرد.

خرید گلس مک بوک برند JCPAL از الماس پایتخت

مجموعه پایتخت با ارائه محافظ صفحه نمایش مک بوک برند جی سی پال اورجینال سعی در برطرف ساختن نیاز شما جهت محافظت از دستگاه دارد. با خرید گلس جی سی پال، طول عمر ال سی دی مک بوک خود را افزایش دهید!

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
JCPAL

کالاهای مشابه