ویژگی های دستمال اپل در تمام سال‌های فعالیت شرکت اپل، جای یک محصول به عنوان لوازم جانبی، که خیال کاربران خود را از بابت تمیز بودن صفحه نمایش تمامی محصولات راحت کند خالی بود. دقیقا بر حسب این نیاز، اپل دستمالی را معرفی کرد که  و چون دستمال اپل از موادی نرم و غیر سایشی ساخته شده، مناسب صفحه نمای ...ادامه مطلب

دستمال اپل | Polishing Cloth Polishing Cloth

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

ویژگی های دستمال اپل

در تمام سال‌های فعالیت شرکت اپل، جای یک محصول به عنوان لوازم جانبی، که خیال کاربران خود را از بابت تمیز بودن صفحه نمایش تمامی محصولات راحت کند خالی بود. دقیقا بر حسب این نیاز، اپل دستمالی را معرفی کرد که  و چون دستمال اپل از موادی نرم و غیر سایشی ساخته شده، مناسب صفحه نمایش های اپل است. 

همچنین برای استفاده از جمله شیشه‌های نانو بافت Pro Display XDR. علاوه بر این برای صفحه نمایش مینی LED، دستگاه هایی چون مک بوک پرو، انواع آیپد، آیفون و مک مناسب است. 

پیشنهاد شده است که برای تمیز کردن محصولات اپل از پارچه ای نرم و بدون پرز استفاده کنید. به هیچ عنوان برای پاکسازی این دستگاه ها نباید از مواد شوینده استفاده کنید. در صورت نیاز بهتر است تنها کمی از محلول هفتاد درصد ایزوپروپیل الکل برای مرطوب کردن دستمال استفاده نمایید. 

در صورت کثیف شدن این دستمال، می توانید آن را با آب و صابون بشویید.

apple-polishing-cloth-almas.jpg

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود