کیس Spigen مدل Liquid Air Case مناسب آیفون 13 پرو مکس -ACS03202 قبل از خرید رنگ و مدل با فروشنده چک شود پشتیبانی از شارژ بی سیم (وایرلس) دارای طراحی بسیار نازک و سبک بدون ماندگاری جای انگشت محافظت از دوربین با بهره مندی از لبه هایی برجسته   قاب ‌های محافظ آیفون توسط برندهای بسیار زیا ...ادامه مطلب

کیس اسپیگن مدل لیکویید ایر برای آيفون ۱۳ پرو مکس spigen case liquid air for iPhone 13 pro max_65dd

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیس Spigen مدل Liquid Air Case مناسب آیفون 13 پرو مکس -ACS03202

قبل از خرید رنگ و مدل با فروشنده چک شود

  • پشتیبانی از شارژ بی سیم (وایرلس)
  • دارای طراحی بسیار نازک و سبک
  • بدون ماندگاری جای انگشت
  • محافظت از دوربین با بهره مندی از لبه هایی برجسته

 

قاب ‌های محافظ آیفون توسط برندهای بسیار زیادی تولید و عرضه می ‌شوند، اما حساسیت این محصول به ضربه و سقوط باعث شده تا کاربران در انتخاب برند کیس ‌های محافظ دقت بیشتری به خرج دهند و به سمت برند های معتبر و خوش ‌سابقه سوق پیدا کنند.


اسپیگن که برند های با سابقه و مطرح بازار لوازم جانبی است، خانواده قاب ‌های متعدد و متنوعی را برای محصولات آیفون داشته و خانواده Liquid Air یکی از پر فروش ‌ترین کیس‌های این شرکت است.
این کیس سیلیکونی مناسب آیفون 13 پرو مکس است، از ساختار مهندسی شده باکیفیت بالا و طراحی ظریف برخوردار است که با یک پترن مخصوص بافتی مقاوم در برابر لیز خوردن از کف دست را برای این کیس فراهم کرده است.


تکنولوژی بالشت هوا که انحصاری شرکت اسپیگن است، دستگاه را در برابر ضربات احتمالی هنگام سقوط محافظت کرده و از سویی طراحی لبه های صفحه ‌نمایش و برآمدگی دوربین، باعث شده تا دستگاه به‌ صورت 360 درجه پوشیده و محافظت گردد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود