کیس Spigen مدل Thin Fit مناسب iPhone 13 Pro Max-گرافیت-ACS03192 قبل از خرید برای هماهنگی رنگ و مشخصات حتما با فروشنده ارتباط برقرار کنید.  دارای جنس پلی کربنات سخت و محکم مناسب محافظت از ایفون 13 پرو مکس دارای مقاومت بسیاز زیاد دارای طراحی سبک و نازک و قابل حمل پشتیبانی از شارژ بی سیم د ...ادامه مطلب

کیس Spigen مدل Thin Fit مناسب iPhone 13 Pro Max-گرافیت-ACS03192 spigen case thin fit for iphone 13 pro max-metal slate_36opj

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیس Spigen مدل Thin Fit مناسب iPhone 13 Pro Max-گرافیت-ACS03192

قبل از خرید برای هماهنگی رنگ و مشخصات حتما با فروشنده ارتباط برقرار کنید. 

  • دارای جنس پلی کربنات سخت و محکم مناسب محافظت از ایفون 13 پرو مکس
  • دارای مقاومت بسیاز زیاد
  • دارای طراحی سبک و نازک و قابل حمل
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • دارای لبه هایی برجسته مناسب مخافظت از دوربین

قاب‌های محافظ آیفون توسط برندهای بسیار زیادی تولید و عرضه می‌شوند، اما حساسیت این محصول به ضربه و سقوط باعث شده تا کاربران در انتخاب برند کیس‌های محافظ دقت بیشتری به خرج دهند و به سمت برندهای معتبر و خوش‌سابقه سوق پیدا کنند.


اسپیگن که برندهای باسابقه و مطرح بازار لوازم جانبی است، خانواده قاب‌های متعدد و متنوعی را برای محصولات آیفون داشته و خانواده Thin Fit یکی از پرطرفدارترین کیس‌های این شرکت است.


این کیس سیلیکونی که مناسب آیفون 13 پرو مکس است، از پلی کربنات بوده و خاصیت ضد لغش را در کنار مقاومت در برابر خط و خش به کاربران هدیه می کند. در بحث طراحی این محصول از طراحی مینیمال و ساده ای استفاده کرده است که باعث می شود کاربران حساس به ظاهر دستگاه، به خوبی با این محصول کنار آیند.


تکنولوژی بالشت هوا که انحصاری شرکت اسپیگن است، دستگاه را در برابر ضربات احتمالی هنگام سقوط محافظت کرده و از سویی طراحی لبه‌های صفحه‌نمایش و برآمدگی دوربین، باعث شده تا دستگاه به‌صورت 360 درجه پوشیده و محافظت گردد.


سازگاری این کیس با شارژ وایرلس نیز از دیگر موارد قابل توجه است اما عدم پشتیبانی رسمی از قابلیت MagSafe را می توان بزرگترین ضعف آن دانست.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود