بررسی مشخصات و قیمت خرید مجیک موس 3؛ مجیک موس 2021  به‌عنوان فردی که علاقه‌مند به استفاده از تمامی دیواس‌های اپل می‌باشد، پیشنهاد ما این است که مجیک موس 3 را به ست اپلی خود اضافه کنید! مجیک موس از ابتدای تولید تا به‌امروز یکی از اکسسوری‌های خاص و باکیفیت اپل به‌شمار می‌رود که به‌دلیل بهره ...ادامه مطلب

اپل مجیک موس ۳ | مجیک موس 2021 نسل 3 Apple Magic Mouse - Silver Multi-Touch jki8

4,400,000 تومان
انتخاب رنگ


موجودی: 107 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

بررسی مشخصات و قیمت خرید مجیک موس 3؛ مجیک موس 2021 

به‌عنوان فردی که علاقه‌مند به استفاده از تمامی دیواس‌های اپل می‌باشد، پیشنهاد ما این است که مجیک موس 3 را به ست اپلی خود اضافه کنید! مجیک موس از ابتدای تولید تا به‌امروز یکی از اکسسوری‌های خاص و باکیفیت اپل به‌شمار می‌رود که به‌دلیل بهره‌مندی از طراحی زیبا در همان نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند. اگر تنها یکبار هم مجیک موس 3 را به‌دست بگیرید، دیگر نمی‌توانید با یک موس معمولی کار کنید؛ زیرا که این موس بسیار سبک بوده و هنگام استفاده راحتی فوق‌العاده‌ای را به شما منتقل می‌کند. در ادامه با بررسی مجیک موس ۳ قصد داریم که شما را بیشتربا این اکسسوری کاربردی آشنا کنیم.

مجیک موس 3( مجیک موس 2 2021) چیست و چه فرقی با مجیک موس 2 دارد؟

مجیک موس سه به‌دلیل بهره‌مندی از سطح شیشه‌ای، بهترین تجربه اسکرول و کار با آیمک، مک بوک و حتی آیپد را به شما ارائه می‌کند. حساسیت لمس بالا در کنار پشتیبانی از ژست‌های حرکتی چند انگشتی از دیگر موارد کارای این موس بوده که با توجه به ژست‌های حرکتی موجود در مک او اس، این موس را به گزینه عالی تبدیل کرده است. در این بخش با برخی از مشخصات مجیک موس ۳ آشنا شوید.

وزن 10 گرمی این محصول باعث شده تا در مقابل رقبای حرفه‌ای خود نیز درخشیده و تعادل مناسبی را بین سنگینی و راحتی کاربری ایجاد کند.

باتری این نسل از مجیک موس داخلی بوده و بر خلاف نسل گذشته نیازی به تعویض ندارد. همچنین شارژ آن توسط درگاه Lightening صورت می‌گیرد که البته محل درگاه نیز مکانی عجیب دارد که باعث شده تا شارژ کردن این دستگاه کمی شکل غیرعادی داشته و نتوانید هنگام شارژ شدن از آن استفاده کنید.

مجیک موس 3 اپل، ظاهری شیک و مینیمال دارد و مانند بیشتر محصولات اپل، از نوعی سادگی خاص و منحصر به فرد برخوردار است. این ویژگی موجب شده تا طراحی مجیک موس 3 اپل با سلیقه اکثر افراد جور بوده و اصطلاحاً همه‌پسند باشد.

یکی از تفاوت‌های برتر Magic mouse 3 با مجیک موس 2 به نحوه اتصال آن‌ها مربوط می‌شود. تا پیش از این، مجیک موس 2 تنها از طریق بلوتوث قادر بود که به سیستم شما متصل شود؛ این در حالی است که مجیک موس 3 علاوه بر بلوتوث، از طریق شبکه بی‌سیم وای فای نیز می‌تواند به سیستم شما وصل شود.

البته این نکته را باید بدانید که با روی کار آمدن نسخه‌های جدید مجیک موس، دیگر نیازی به تلاش برای پیداکردن موس از طریق بلوتوث نیست. زیرا که به‌راحتی در صورت روشن بودن موس و فعال بودن بلوتوث یا وای فای دستگاه، این دو در عرض چند ثانیه به یکدیگر وصل می‌شوند.

مجیک موس 2 سال 2021 ( مجیک موس 3) به چه سیستم هایی وصل می‌شود؟

اگر سیستم عامل مک شما سیستم عامل OS X 1.011به بالا باشد، مجیک موس به‌راحتی به ن وصل شده و کارتان راه می‌اندازد. اگر می‌خواهید برای سرعت بخشیدن به کارهایتان Apple Magic Mouse 3 را به آیپد خود وصل کنید، قبل از انجام هر کاری باید این نکته را در نظر داشته باشید که سیستم عامل ایپد شما iPadOS 13.4 به بالا باشد.

قیمت خرید مجیک موس ۳ از الماس پایتخت

قیمت مجیک موس ۳ تنها 99 دلار است! در مجموعه‌ی الماس پایتخت همواره سعی داریم که محصولات را اورجینال و در عین حال با پایین‌ترین قیمت به تمامی عزیزان عرضه کنیم. در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

امکانات
MMMQ3
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود