مجیک ترک پد ۳ اپل |  Magic trackpad 3 Apple شرکت اپل مجیک ترک پد 3 را معرفی کرد تا کاربران بتوانند به صورت بی سیم و با حرکات چند لمسی به راحتی از iMac، iPad یا MacBook خود استفاده کنند و مجیک ترک پد در واقع جایگزینی عملی ماوس برای مک، آیپد و مک بوک است. منظور از حرکات چند لمسی قرار دادن انگشتا ...ادامه مطلب

مجیک ترک پد 2021 | apple magic trackpad 3 Magic Trackpad - Black Multi-Touch Surface MMMP5

7,400,000 تومان
انتخاب رنگ


موجودی: 22 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

مجیک ترک پد ۳ اپل |  Magic trackpad 3 Apple

شرکت اپل مجیک ترک پد 3 را معرفی کرد تا کاربران بتوانند به صورت بی سیم و با حرکات چند لمسی به راحتی از iMac، iPad یا MacBook خود استفاده کنند و مجیک ترک پد در واقع جایگزینی عملی ماوس برای مک، آیپد و مک بوک است. منظور از حرکات چند لمسی قرار دادن انگشتان به اشکال مختلف و همچنین استفاده همزمان از چند انگشت برای انجام عملی است. مجیک ترک پد ۳ دارای فناوری Force Touch می­باشد که این فناوری باعث می شود، سطح پد لمسی میزان فشار دادن شما را به دقت تشخیص دهد. این فناوری بین یک ضربهی آرام و فشار سخت تفاوت ایجاد می­کند.

 فناوری Force touch این امکان را به شما می­دهد، به راحتی بتوانید با انگشتانتان کارهای مختلفی در سیستم خود انجام دهید. سطح شیشه ای ممتد ترک پد اپل باعث می­شود، اسکرول کردن روی محتوا در رایانه راحت‌تر شود. این ترکیب نه تنها بهره‌وری را افزایش می‌دهد، بلکه باعث سرعت عمل در کارها می­شود.  این محصول به طور خودکار با مک شما سینک می­شود و تا یک ماه و چه بسا بیشتر از یک ماه، نیاز به شارژ مجدد ندارد.

تکنولوژی مجیک ترک پد 3 بسیار مشابه مجیک ترک پد 2 می­باشد. با این تفاوت که مجیک ترک پد 3 دارای لبه­های گردتر است و همچنین این محصول جدید در رنگ‌های مشکی و نقره ای هم عرضه می‌شود.

ویژگی های Track pad 3:

  • قابل استفاده برای iMac، iPad و مک بوک
  • ارائه ژست‌های چند لمسی و فناوری فورس تاچ
  • تشخیص سنسورها و فشارهای مختلف
  • سطح شیشه‌ای پیوسته
  • جفت شدن خودکار با دستگاه شما از طریق بلوتوث
  • عمر باتری طولانی
  • سیستم مورد نیاز: مک دارای بلوتوث با OS X 11 یا بالاتر، iPad با iPadOS 13.4 یا بالاتر

مجیک ترک پد به گونه ای طراحی شده  که فضای مناسب برای انواع ژست های حرکتی را ارائه می­دهد. اپل این مزیت را برای 11 ژست حرکتی در macOS استفاده کرده است، که به راحتی می­توانید در تنظیمات مک بوک این قابلیت را فعال کنید.

استفاده از یک موتور خطی Haptic در این ترک پد همانند مک‌بوک‌ها به شما امکان احساس کلیک کردن روی صفحه را می‌دهد اما در حقیقت موتور Haptic است که حس کلیک به شما منتقل می‌کند و حسی شبیه به ویبره آیفون دارد.

 امکانات عمومی ترک پد

  • فورس لمس
  • چند لمسی

راه‌های متصل شدن به محصولات اپل و سایر دستگاه‌ها

  • بلوتوث
  • پورت لایتنینگ
  • بی سیم

طراحی مجیک ترک پد 3 اپل

مجیک ترک پد 2021 که آخرین نسخه از سری ترک پدهای تولید شرکت اپل است، با طراحی آشنا و بهبودیافته خود، بیشتر به یک محصول تزئینی شبیه است تا یک محصول تکنولوژی، زیرا هماهنگی بین رنگ‌ها، شیب ملایم شیشه رویی ترک پد، رنگ‌های مشکی و سفید خیره‌کننده و جذاب و همین‌طور بدنه آلومینیومی همگی این محصول را به یک اثر هنری تبدیل کرده است.

شیشه در نظر گرفته شده برای این ترک پد با لمس شدن، بهترین حس ممکن و قابل دریافت از ترک پد را به شما انتقال می‌دهد. همچنین سنسورهای این ترک پد به‌خوبی فرامین را ضبط و اجرا می‌کنند و کمترین میزان تأخیر را در میان رقبای خود دارند.

باطری مجید ترک پد ۳ اپل

باتری این محصول داخلی بوده و از نوع لیتیوم یونی است و توسط یک کابل USB C to Lightning شارژ می‌شود. نوع اتصال نیز بلوتوث کم‌مصرف بوده که این موضوع به شما اجازه استفاده از این محصول را برای مدتی طولانی و بدون نیاز به شارژ می‌دهد.

خرید مجیک ترک ‌پد  اپل Magic TrackPad 3  

مجیک ترک‌پد اپل  Magic TrackPad 3 تاچ پدی برای سهولت در مدیریت فایل‌ها، جابه جا شدن آسان بین پنجره‌ها و اسکرول کردن متن است. این تاچ پد مشابه تاچ پد مک بوک های اپل (Apple Touchpad) هستند. این محصول دارای عملکرد چند لمسی است. به این گونه که با استفاده از آرایش مختلف انگشت‌ها به عبارتی ژست های لمسی چند انگشتی می توان بین صفحات مختلف جا­به­جا شد و صفحات را اسکرول کرد. با فشار روی صفحه تاچ­ پد می­توان تصاویر را زوم کرد . همچنین با این کار پیش نمایشی از فایل‌ها، پیش از بارگذاری کامل قابل مشاهده است. برای اتصال این تاچ پد از بلوتوث استفاده می­شود. همچنین یک کابل لایتنینگ به usb-c هم برای شارژ کردن توسط کامپیوترهای مک یا آداپتور اپل به کار می­رود.

امکانات
MMMQ3
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
اپل
موجود
اورجینال اپل