استندمگنتی و شارژر وایرلس دوکاره انرژیا مدل Mag-Disc Dock سازگار با مگ سیف سازگار با آیفون های 12 و 13 دارای خروجی مگنت این شارژر 7.5 وات   مجهز به تکنولوژی Nano Grip ( مانع از لغزش بر روی سطح ) محافظت از دستگاه در برابر  محافظت در برابر افزایش دما و نوسان ولتاژ  امکان چر ...ادامه مطلب

شارژر بی سیم ۲ در ۱ انرجیا مدل مگدیسک داک wireless charging stand ENERGEA- Magdisc dock-io968

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

استندمگنتی و شارژر وایرلس دوکاره انرژیا مدل Mag-Disc Dock

  • سازگار با مگ سیف
  • سازگار با آیفون های 12 و 13
  • دارای خروجی مگنت این شارژر 7.5 وات 
  •  مجهز به تکنولوژی Nano Grip ( مانع از لغزش بر روی سطح )
  • محافظت از دستگاه در برابر  محافظت در برابر افزایش دما و نوسان ولتاژ 
  • امکان چرخش در بازه ی 45 درجه ای

شارژر بی سیم ۲ در ۱ انرجیا مدل مگدیسک داک


استاندارد مگ سیف به‌سرعت خود را در حال تبدیل به یک قابلیت فراگیر کرده و بسیاری از شرکت‌ها برای محصولات غیر اپلی نیز قاب‌های سازگار با این قابلیت را ارائه دادند. این موضوع خود گواهی بر نبوغ و نوآوری‌های کاربردی اپل دارد.

پایه نگهدارنده مگنتی و شارژر وایرلس دوکاره انرژیا مدل MagDisc Dock


در این میان محصولات گسترده و متنوعی از برندهای مختلف برای استفاده از این قابلیت عرضه شده که یکی از این برندها Energea است. این شرکت با ارائه محصول MagDisk Dock دو محصول استند و شارژر بی ‌سیم را با یکدیگر ترکیب و محصولی واحد و کارا را به بازار عرضه کرده است.


قسمت اصلی استند که در آن مگ سیف قرار گرفته است از شارژ 10 واتی سریع برای محصولات آیفون 12 به بالا را پشتیبانی کرده و مگنت‌ های استفاده شده در آن به میزانی قدرتمند هستند که در حالت افقی یا عمودی قرارگیری گوشی، احتمالاً سقوط یا لیز خوردن دستگاه در پایین‌ترین میزان خود است. همچنین این قسمت از استند 45 درجه قابلیت tilt را به کاربران ارائه می ‌کند تا بهترین زاویه نمایش را هنگام شارژ از آیفون دریافت کنند.


قسمت پایینی این استند با حضور کویل دوم شارژ بی سیم تشکیل شده است که قابلیت ارائه قدرت 5 وات شارژ بی سیم را داشته و مناسب شارژ ایرپادها و سایر هندزفری‌های بلوتوثی سازگار است.


جنس پد زیر استند این محصول از ساختار نانوی ضد لغزش برخوردار است که اجازه داده تا این محصول بر روی هر سطحی قابل ‌استفاده بوده و استند هنگام برداشتن آیفون از سطح خود بلند نشود. همچنین این پد قابل تمیزسازی است، بنابراین جابه‌جایی استند به ‌مراتب کار راحت تری است.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود