آداپتور ۳۵ وات اپل (شارژر یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل مدل پاور) اگر برای دستگاه‌های مختلف خود مانند آیفون ۱۵، مک بوک و یا آیپد خود به دنبال یک آداپتور ۳۵ وات قدرتمند هستید، خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل دقیقا همان چیزی است که نیاز شما را برطرف می سازد. در این مطلب قرار است که ...ادامه مطلب

آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل مدل پاور Apple 35W Dual USB-C Port Power Adapter

4,200,000 تومان


موجودی: 79 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

آداپتور ۳۵ وات اپل (شارژر یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل مدل پاور)

اگر برای دستگاه‌های مختلف خود مانند آیفون ۱۵، مک بوک و یا آیپد خود به دنبال یک آداپتور ۳۵ وات قدرتمند هستید، خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل دقیقا همان چیزی است که نیاز شما را برطرف می سازد. در این مطلب قرار است که تمامی مشخصات این محصول را بررسی کنیم تا بدانید که آیا این شارژر انتخاب مناسبی است یا خیر! علاوه بر تمامی این موارد، در مورد قیمت آداپتور usb c دو پورت ۳۵ وات اپل و دستگاه‌هایی که با استفاده از آن شارژ می‌شوند به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

بررسی خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل

اپل در جریان همایش WWDC از دو شارژر جدید برای مک بوک ایر رونمایی کرد. یکی از این آداپتورها مدل پاور با توان خروجی 35 واتی است که از دو درگاه USB C بهره می برد. ابعاد و طراحی این اداپتور در مقابل برادر کوچکتر خود یعنی کامپکت بسیار بزرگتر است. ابعاد این محصول در کنار طراحی مکعب مستطیلی آشنا برای آداپتورهای مک بوک، به راحتی آن را از سایر آداپتور ها مجزا می کند. اگر دستگاه شما با توان وات کمتری شارژ می‌شود، بهتر است به دنبال خرید خرید شارژر ۲۰ وات اپل باشید تا هیچ آسیبی دستگاهتان را تهدید نکند.

بزرگترین نقطه قوت این محصول وجود دو درگاه USB C است که می توانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید و وجود این دو پورت، بر قیمت شارژر 35 وات دو پورت usb c اپل می‌افزاید. برای راهنمایی بیشتر در مورد مشخصات و خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات می‌توانید با کارشناسان ما در الماس پایتخت تماس بگیرید تا شما را به طور کامل در مورد این لوازم جانبی اپل راهنمایی کنند.

قیمت آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات

آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ با قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت آداپتور ۳۵ وات اپل ۲ پورت usb-c در مقایسه با دیگر آداپتورهای ساخته شده در شرکت اپل بالاتر است؛ اما به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین آداپتورهای برق اپل، فروش بسیار بالایی دارد. در صورتی که می‌خواهید کمتر هزینه کنید، می‌توانید به جای خرید شارژر 35 وات دو پورت usb c اپل، برای خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل مدل کامپکت اقدام کنید. توجه داشته باشید که این مدل نیز ۲ پورت ( دو شاخه US) است.

مشخصات شارژر ۳۵ وات اپل ۲ پورت usb-c

با خرید آداپتور usb c دو پورت ۳۵ وات اپل، می‌توان به صورت همزمان ۲ دستگاه را با یکدیگر شارژ کنید. در واقع شارژر ۲ پورت اپل ۳۵ وات برای تمامی دستگاه‌هایی که می‌توانند تا ۳۵ وات را تحمل کنند، بسیار مناسب است. شارژر ۲ پورت اپل ۳۵ وات ابعاد بسیار استاندارد و جمع و جوری دارد و به همین دلیل، حمل و نقل آن آسان بوده و به راحتی در کیف شما جا ‌می‌شود. پورت‌های usb-c شارژر، آداپتور، در قسمت پشتی آن و در کنار یکدیگر با اندازه‌های استاندارد قرار گرفته‌‌اند. از ویژگی‌های بسیار مهم و حایز اهمیت آداپتور ۳۵ وات اپل ۲ پورت usb-c می‌توان به سرعت شارژ بی نظیر آن اشاره کرد. در واقع این شارژر می‌تواند دستگاه شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند و به ۱۰۰ درصد برساند. به همین دلیل می‌توان گفت قیمت آداپتور usb c دو پورت ۳۵ وات اپل در مقایسه با قابلیت‌هایی که دارد مناسب است.

سازگاری شارژر ۳۵ وات اپل ۲ پورت usb-c

به طور کلی، با خرید آداپتور 35 وات اپل Dual USB-C Port Adapter می‌توانید بسیاری از دستگاه‌ها مانند مک بوک، اپل واچ، آیپد، آیفون و... را به سرعت شارژ کنید؛ بنابراین این آداپتور بسیار پرکاربرد بوده و طرفداران زیادی دارد. به طور کلی، تمامی دستگاه‌هایی که می‌توانند تا ۳۵ وات توان را تحمل کنند، با با استفاده از این آداپتور شارژ می‌شوند. اگر می‌خواهید مبلغی کمتر از قیمت خرید آداپتور یو اس بی سی دو پورت ۳۵ وات اپل پرداخت کنید، پیشنهاد ما خرید شارژر ۳۰ وات اپل است که البته تنها مک بوک را شارژ می‌کند.

 در قسمت زیر اشاره‌ای کرده‌ایم به تمامی محصولات اپل که با شارژر ۳۵ وات شارژ می‌شوند:

  • آیفون X به بعد
  • تمامی آیفونهای ۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵
  • تمامی آیپدها
  • اپل واچ
امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود