کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گریس اسلیو  مناسب مک بوک پرو 13 و مک بوک ایر 11/13 اینچی انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک ‌بوک‌ ها با توجه ‌به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک ‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدن ...ادامه مطلب

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گریس اسلیو STM laptop Bag Grace Sleeve model-gt66

1,500,000 تومان
انتخاب رنگ
سایز یا مدل


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گریس اسلیو 

  • مناسب مک بوک پرو 13 و مک بوک ایر 11/13 اینچی

انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک ‌بوک‌ ها با توجه ‌به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک ‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می ‌شود.


کیف لپ ‌تاپ اس تی ام مدل گریس اسلیو یک گزینه مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک کیف خوش ‌ساخت و با کیفیت را برای حمل ‌و نقل مک ‌بوک خود تهیه و استفاده کنند.


جنس این کیف از پلی‌استر بوده و با یک گوشش آب‌گریز همراه شده است تا هر آب ‌و هوایی محافظ مک ‌بوک کاربر بوده و از نفوذ آب به درون کیف خودداری کند.


این کیف در سبک یک کیف دستی بوده و فاقد بند برای آویزان کردن کیف از شانه است و بیشتر حس و حال لوازم مد و فشن را به شما منتقل می کند. این حس با استفاده از دو رنگ مختلف در طراحی بیشتر حس می شود.


ضخامت 6 میلی‌متری متریان میانی این کیف محافظت 360 درجه از مک‌ب وک شما را تضمین کرده و زیپ این کیف از یک قالب خاص تهیه شده تا کیفیت و ماندگاری بالایی را به کاربر هدیه دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود