کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینج بریف مناسب مک بوک پرو 15 اینچ انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ و نقل مک‌ بوک‌ ها با توجه‌ به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می‌شود. ک ...ادامه مطلب

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینج بریف STM laptop Bag gamechange brief model

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینج بریف

  • مناسب مک بوک پرو 15 اینچ

انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ و نقل مک‌ بوک‌ ها با توجه‌ به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می‌شود.


کیف لپ‌تاپ اس تی ام مدل گیم چینج بریف یک گزینه مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک کیف متفاوت و با کیفیت برای حمل‌ و نقل مک‌ بوک را در کنار کارایی و راحتی دارند.


جنس این کیف همانند سایر محصولات این شرکت از پلی‌استر بوده اما خبری از پوشش آب‌گریز روی آن نیست.
این کیف در سبک یک کیف اداری بوده و با داشتن یک زیپ و محفظه جدا برای مدارک و آداپتورها و همچنین یک محفظه جدای درون قسمت اصلی با یک جداکننده مش برای اسناد مهم به‌خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد.


همچنین بند شانه‌ای قابل تنظیم و قابل جداشدن از دیگر امکانات این کیف است.


این کیف محافظت 360 درجه از مک‌بوک شما را تضمین کرده و زیپ این کیف از یک قالب خاص تهیه شده تا کیفیت و ماندگاری بالایی را به کاربر هدیه دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود