کیف لپ تاپ کرامپلر مدل گیک الیت مناسب مک بوک پرو و ایر 13 اینچ انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک‌بوک‌ها باتوجه‌به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می‌شود. کیف لپ ...ادامه مطلب

کیف لپ تاپ کرامپلر مدل گیک الیت CRUMPLER the Geek Elite

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیف لپ تاپ کرامپلر مدل گیک الیت

  • مناسب مک بوک پرو و ایر 13 اینچ

انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک‌بوک‌ها باتوجه‌به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می‌شود.


کیف لپ تاپ کرامپلر مدل گیک الیت برای آن دسته از کاربران حساس و منظیم بوده که نظم و ترتیب داشتن وسایل همراهشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به شدت منظم هستند.


جنس کتان این کیف در کنار آستر نایلونی آن باعث شده تا با یک کیف بادوام و خوش‌ساخت طرف بوده و از بابت کیفیت آن خیال کاربران راحت باشد. همچنین آستر نایلونی در صورت صدمه و پاره شدن کیفی از پیشروی منطقه پاره شده جلوگیری می‌کند.


در لبه جلویی کیف شاهد حضور سه جیب هستیم که دو عدد از آنها برای نگهداری لوازم جانبی و سیم‌ها و هندزفری طراحی شده‌اند و جیب سوم به‌اندازه یک آیپد مینی گنجایش دارد که به کاربران امکان حمل آیپد یا هر تبلتی تا ابعاد 8 اینچ را می‌دهد. البته طراحان گرافیکی می توانند صفحه و قلم نوری خود را در آن حمل و جابه‌جا کنند.


محفظه اصلی این کیفی از نوت‌بوک‌ها تا ابعاد 13 اینچ محافظت کرده و دارای پدهای ضدضربه با پوشش نایلکسی نرم است تا از بدنه دستگاه محافظت کرده و جلوی خط‌ و خش را بگیرد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود