هدفون بی سیم بوز مدل Sport    تمامی مشخصات سخت افزاری قبل از خرید باید با فروشنده چک شود. هدفون های In-Ear با توجه به سبک زندگی امروزی و نیاز کاربران به ابزار های کوچک و جمع و جور به نوعی یک استاندارد اجباری برای سازندگان است. برند Bose با سابقه ای بلند و درخشان مدل Sport Earbuds را برای کاربران ...ادامه مطلب

هدفون بی سیم بوز مدل Bose Sport Earbuds Bose Sport Earbuds

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

هدفون بی سیم بوز مدل Sport 

 

تمامی مشخصات سخت افزاری قبل از خرید باید با فروشنده چک شود.


هدفون های In-Ear با توجه به سبک زندگی امروزی و نیاز کاربران به ابزار های کوچک و جمع و جور به نوعی یک استاندارد اجباری برای سازندگان است. برند Bose با سابقه ای بلند و درخشان مدل Sport Earbuds را برای کاربران همیشه فعال و ورزشکار تولید و عرضه کرده است.


 

در هدفون بی سیم بوز مدل Bose Sport Earbuds، شرکت بوز سعی کرده تا یک طراحی راحت و کلاسیک را به کاربران هدیه کند و در عین حال هیچ اغماض و کم کاری در برابر کیفت صدا و ساختار محصول لحاظ نشود. متریال به کار رفته برای ساخت این محصول پلاستیک با کیفیتی است که تنها ایراد وارده به آن جذب چربی و اثر انگشت است اما به خاطر پوشش مات این موارد کمتر بازتاب پیدا می کند.

 ایرباد بوز Sport بی سیم ورزشی


در راحی از سیستم نگهداری استفاده شده که به کاربر این اطمینان را می‌دهد که در پرتحرک‌ترین ورزش‌ها نیز این ایربادز ها درون گوش باقی خواهند ماند و با لمس هر گوشی می توان آن را کنترل کرد.


کیفیت صدا بالا با توییتر های تیون شده در کنار قابلیت مقاومت در برابر عرق کردن و برف و باران، این هدفون را به گزینه ای مناسب برای ورزشکاران حرفه ای و افرادی که همیشه در حال استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و پیاده روی و دوچرخه سواری هستند، تبدیل کرده است.


عمر باتری این محصول را می توان پاشنه آشیل آن دانست. هرچند که عمر 5 ساعته باتری هم اندازه با ایرپاد پرو است اما عدم حضور قابلیت خنثی سازی نویز محیط و سازگاری با سیری، کمی پذیرش این عمر را برای کاربران سخت تر می کند.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
Bose | بوز