دارای ۶ ماه گارانتی خرید قلم اپل آیپد پرو Apple Pencil (نسل دوم) | جدیدترین قیمت قلم آیپد پرو نسل ۲ اپل آیا می‌خواهید یک قلم اپل با کیفیت و کارایی بالا داشته باشید که با استفاده از آن بتوانید کارهای گرافیکی سخت و پیچیده را به راحتی انجام دهید؟ ما در این مطلب میخواهیم در مورد خرید قلم اپل آیپد پرو ...ادامه مطلب

قلم اپل آیپد پرو Apple Pencil ( نسل دوم ) Apple Pencil for iPad Pro (2nd Generation)

6,600,000 تومان


موجودی: 66 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

دارای ۶ ماه گارانتی

خرید قلم اپل آیپد پرو Apple Pencil (نسل دوم) | جدیدترین قیمت قلم آیپد پرو نسل ۲ اپل

آیا می‌خواهید یک قلم اپل با کیفیت و کارایی بالا داشته باشید که با استفاده از آن بتوانید کارهای گرافیکی سخت و پیچیده را به راحتی انجام دهید؟ ما در این مطلب میخواهیم در مورد خرید قلم اپل آیپد پرو Apple Pencil (نسل دوم) با شما صحبت کنیم که جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات اپل می‌باشد. کیفیت و قیمت قلم اپل آیپد پروApple Pencil (نسل دوم) باعث جلب توجه طرفدارن اپل شده است. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در مورد اپل پنسل نسل ۲ داشته باشید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قیمت Apple Pencil (نسل دوم)

آیپد پرو از بدو تولید با معرفی قلم اپل در کنار خود، یک محصول مناسب برای کاربران اهل هنر های دیجیتال ارائه کرد. حال قلم اپل در نسل دوم خود تمام نواقص نسل اول را رفع و تا حدی امکانات خود را بهبود بخشیده است. اپل پنسل مداد قدرتمند و پرطرفدار و طراحی شده برای آیپد پرو نسل ۲ و ۱ میباشد. به همین دلیل قیمت قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ نیز به نسبت قلم ایپد پرو ۲۰۲۱ افزایش یافت. با این حال، فروش آن به عنوان لوازم جانبی اپل همچنان بسیار زیاد بوده و این مورد به دلیل کیفیت و کارایی بالای آن است. بسیاری از افراد به دنبال خرید قلم اپل نسل دوم دست دوم هستند اما پیشنهاد ما به شما این است هرگز چنین اشتباهی نکنید؛ زیرا قیمت قلم اپل دست دوم تفاوت زیادی با آکبند آن ندارد و بهتر است در این مورد ریسک نکنید و با پایین‌ترین قیمت قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ آن را از الماس پایتخت خریداری نمایید.

قیمت قلم اپل آیپد پرو نسل ۲

خرید قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ برای چه کسانی واجب است؟

اگر کار شما گرافیک حرفه‌ای است و با استفاده از قلم هوشمند می‌توانید کارهای خود را با سرعت و کیفیت بالاتری پیش ببرید، به جرعت می‌توان گفت خرید قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ برای شما از واجبات است؛ زیرا با استفاده از این قلم جادویی می‌توانید سرعت خود را به شدت بیشتر کرده و علاوه بر آن، کیفیت و دقت کارهای خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. از طرفی نویسندگان، مدیران، طراحان، دانشجویان، مهندسان و... نیز از خریداران راضی قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ هستند.

مشخصات قلم اپل نسل ۲ ipad pro

همانطور که می‌دانید، قلم آیپد نسل ۲ از نوآوری‌های جدید شرکت اپل است. با خرید قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ می‌توانید از محصولی با کیفیت و عالی با قیمت مناسب که حساسیت بالا به شیب و فشار داشته و تغییر حالت به وزن خط های قابل ترسیم و ایجاد سایه های ظریف دارد، نهایت لذت را ببرید. این قلم همانند یک مداد معمولی اما با کیفیت بالای پیکسل است و که امکان انجام کارهای گرافیکی حرفه‌ای را مانند اپل پنسل (USB-C) به شدت افزایش می‌دهد. علاوه بر تمامی این موارد، دارای قابلیت شارژ وایرلس می‌باشد. اما بیایید بیشتر در مورد این محصول صحبت کنیم و ویژگی های آن را به طور کامل برایتان شرح دهیم.

  1. باتری: با توجه به قیمت قلم اپل آیپد پرو نسل ۲، شاهد استفاده از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بیشتر و شارژ بی‌سیم هستیم که این موضوع باعث شده، درگاه آیپد پرو نیاز به اشغال شدن توسط قلم را نداشته باشد. از سویی دیگر این قلم در حین شارژ با مگنت‌های قوی به بدنه آیپد چسبیده و آن را حفظ می کند. یکی از دلایل تفاوت قیمت قلم اپل نسل اول و دوم در عمر باتری است.
  2. سنج شیب: در این نسل قابلیت سنجش شیب توسط قلم قرار دارد تا امکاناتی مثل سایه زنی در ترسیم گرافیک‌ها به کاربر داده شده و با حساسیت بالا نسبت به فشار، به خوبی حس یک قلم نقاشی را به شما بدهد و این ویژگی را قلم اپل آیپد پرو نیز دارد که قیمت قلم اپل نسل دوم کمی از قیمت قلم نسل یک بیشتر است.
  3. سازگاری:‌ این قلم با آیپدهای پرو ۱۱ و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نسل ۳ به بعد سازگار بوده و همچنین با آیپد ایر M1 نیز سازگاری کامل دارد.

 خرید قلم اپل نسل دوم

  1. هاور (شناور): یکی از ویژگی‌های قابل توجه که بعد از خرید قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ متوجه می‌شوید، هاور یا شناور بودن آن است. این محصول مانند اپل پنسل نسل ۳ به شما کمک می کند قبل از کشیدن طرح و یا رنگ، ببینید که دقیقا در کدام نقطه طرح بزنید.
  2. محل قرار گیری: اتصال قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ به آیپد، به صورت مگنتی است و از این طریق شارژ می‌شود؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید آن را به آیپد وصل و جدا کنید؛ به همین دلیل دیگر نیازی به پورت لایتنینگ ندارید.
  3. تیپیک انجین: جالب است که کاربران می‌توانند تنها با یک اشاره روی بخش‌های یاداشت برداری خود مدیریت داشته باشند و این مورد به دلیل تیپیک انجین قرار گرفته در قسمت پایینی آن می‌باشد.
  4. دقت و سرعت قلم اپل آیپد پرو نسل ۲: از ویژگی‌های بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ و قلم مغناطیسی یونیک مدل Pixo، توجه به دقت و سرعت آن می‌باشد. قلم اپل آیپد پرو نسل ۲ دارای دقت بسیار بالایی است و در تشخیص پیکسل نظیر ندارد.
  5. استحکام بالا: این قلم مانند قلم اپل برای گوشی از مواد بسیار با کیفیت و مستحکم ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند. اما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای مراقبت از این قلم از کاور قلم اپل استفاده کنید تا به هیچ عنوان آسیبی به آن وارد نشود.

آیپد پرو نسل ۲ اپل

ویژگی های آیپد پرو نسل ۲ اپل

  • محصولی با کیفیت و عالی با قیمت مناسب
  • حساسیت بالا به شیب و فشار
  • تغییر حالت به وزن خط های قابل ترسیم و ایجاد سایه های ظریف
  • همانند یک مداد معمولی اما با کیفیت بالای پیکسل
  • قابلیت شارژ وایرلس

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت آیپد پرو نسل ۲ اورجینال با کارشناسان الماس پایتخت تماس حاصل نمایید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل

کالاهای مشابه