خرید شارژر ۶۱ وات USB-C اپل ؛ آداپتور اورجینال USB-C اپل 61 وات مناسب مک بوک خرید آداپتور برق 61 وات اپل مناسب بعضی محصولات اپل مانند مک ‌بوک پرو ۱۳ اینچ است و به همین دلیل به شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C نیز معروف می‌باشد. به دلیل توان خروجی ۶۱ وات، قادر است آیپد و یا مک بوک شما را با س ...ادامه مطلب

شارژر ۶۱ وات آداپتور اورجینال USB-C با تاچ بار 13 اینچ MNF72 / Power Adapter Type-C 61W

2,950,000 تومان


موجودی: 86 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید شارژر ۶۱ وات USB-C اپل ؛ آداپتور اورجینال USB-C اپل 61 وات مناسب مک بوک

خرید آداپتور برق 61 وات اپل مناسب بعضی محصولات اپل مانند مک ‌بوک پرو ۱۳ اینچ است و به همین دلیل به شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C نیز معروف می‌باشد. به دلیل توان خروجی ۶۱ وات، قادر است آیپد و یا مک بوک شما را با سرعت بالا شارژ کند و نیازی به خرید شارژر اپل به صورت جداگانه برای هر دستگاه را ندارید. این شارژر از طریق پورت USB-C به دستگاه متصل می شود و از سیستم شارژ سریع اپل پشتیبانی می کند. ما در این قسمت می‌خواهیم تمامی مشخصات و قیمت آداپتور شارژر ۶۱ وات USB-C اپل را به شما بگوییم؛ دانستن تمامی این اطلاعات در مورد شارژر 61 وات USB-C مک بوک اپل به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید؛ بنابراین با ما همراه باشید.

USB-C  خرید شارژر ۶۱ وات اپل

قیمت و خرید شارژر ۶۱ وات اپل

اگر دستگاهی دارید که می‌توان آن را با آداپتور برق 61 وات اپل شارژ کرد و می‌خواهید قدرتمندترین و بهترین نوع شارژر را داشته باشید، خرید آداپتور 61 وات اپل apple که یک لوازم جانبی بسیار عملی و مهم برای دستگاه‌های اپل است که با قدرت و سرعت شارژ بالا، طراحی کوچک و قابلیت حمل آسان بوده، بسیار پیشنهاد می‌شود؛ زیرا شارژر 61 وات مک بوک پرو اپل می‌تواند همراه وفاداری برای شارژ و همچنین سلامت دستگاه اپل شما باشد. به دلیل قدرت و کارایی بالا، قیمت شارژر 61 وات USB-C اپل به نسبت شارژرهای دیگر کمی بالاتر است.

خرید شارژر ۶۱ وات usb-c مک بوک پرو

با خرید آداپتورUSB-C  61 وات اورجینال اپل می توانید در زمان خود صرفه جویی کرده و همچنین سلامتی مک بوک و یا آیپد خود را حفظ کنید. زیرا شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C می‌تواند دستگاه شما را با سرعت بسیار بالایی شارژ کند. اما چرا به این محصول می‌گوییم شارژر 61 وات مک بوک پرو اپل؟ زیرا این دستگاه در داخل جعبه مک بوک پرو تاچ بار یعنی همان m1 و m2 موجود است اما می‌توانید با این شارژر، آیپد و یا مک بوک ایر خود را نیز شارژ کنید. امیدواریم تا به اینجای این مقاله در مورد خرید شارژر 61 وات USB-C مک بوک به شما کمک کرده باشد. هنوز اطلاعات بسیار مفیدی وجود دارد که باید بدانید. اگر سوال یا نظری داشتید، حتما با ما در میان بگذارید. جهت نیاز به راهنمایی حتما با ما تماس بگیرید.

خرید اپل 61 وات USB-C

مشخصات آداپتور شارژر ۶۱ وات USB-C اورجینال

شارژر 61 وات مک بوک پرو اپل از نظر طراحی بسیار کوچک و جمع و جور است؛ بنابراین می‌توانید آن را در کیف دستی خود نیز بگذارید و همچنین دارای قابلیت جمع شدن پین برق می‌باشد که باعث می‌شود بتوانید شارژر 61 وات USB-C اپل را به راحتی حتی در جیب خود نگه دارید. مهم‌ترین ویژگی شارژر آداپتور ۶۱ وات اپل، قدرت شارژ کردن آن است؛ در واقع با شارژر 61 وات مک بوک پرو اپل، می‌توانید دستگاه خود را به سرعت شارژ کنید و حتی همزمان با دستگاه کار انجام دهید بدون این که کوچک‌ترین آسیبی به آن شما وارد شود.

 به علاوه، شارژر 61 وات USB-C اپل دارای محافظ‌های مختلفی است که به وسیله آن‌، دستگاه شما در برابر جریان بالا، ولتاژ نامناسب و دمای بیش از حد محافظت می‌شود. با وجود این ویژگی در شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C، ایمنی دستگاه شما را تضمین کرده و از خراب شدن آن جلوگیری می‌کند. چرا باید به سراغ خرید آداپتور شارژر ۶۱ وات USB-C اپل بروید؟ در ادامه دلایل این سوال را بررسی خواهیم کرد.

مزایای شارژر اپل مک بوک پرو 61 وات

از آنجایی که ممکن است آداپتور دستگاهتان خراب شده باشد، این شارژر ۶۱ وات USB-C درست همانی است که برای شارژ مک بوک‌تان به آن احتیاج خواهید داشت.

  • شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C برای مک بوک پرو 13 اینچ سریع و کارآمد را در منزل، در دفتر و یا در حال حرکت
  • سازگار با اکثریت دستگاه‌های  USB-C
  • سازگار با پورت Thunderbolt 3 (USB-C)
  • توانایی شارژ کردن دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن (فست شارژ)
  • مناسب بودن قیمت شارژر 61 وات اپل به نسب کیفیت و قدرت

در زمان خرید شارژر 61 وات مک بوک پرو اپل و یا هر شارژر دیگری، شارژر مناسب و متناسب با دستگاه را جدی بگیرید. زیرا که اگر لپ تاپ‌تان به‌درستی شارژ نمی‌شود، این موضوع سلامتی باتری و در نهایت عمکلرد را به کلی مختل می‌کند. بهتر است سریع‌تر شارژری مناسب تهیه کنید تا مجبور به تعویض باتری نشوید! ناگفته نماند که اگر دستگاه شما مک بوک پرو ۱۴ اینچ یا ۱۶ اینچ می‌باشد، بهتر است به جای خرید شارژر 61 وات مک بوک پرو USB-C، شارژ ۹۶ وات و یا آداپتور ۱۴۰ وات را تهیه کنید.

 شارژر اپل مک بوک پرو 61 وات

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل

کالاهای مشابه