اسمارت کیبورد فولیو آیپد پرو  ۱۲.۹ اینچی 2018 محافظ جلو و پشت آیپد  قابلیت حالات مختلف برای زاویه دید مناسب تایپ راحت، کیبورد نرم و بدون اتصال به شارژ مقاوم و محافظ در برابر ضربه کانکشن هوشمند آیپد پرو از زمان معرفی به عنوان دستگاهی برای جایگزینی با کامپیوترهای شخصی عنوان شده است ...ادامه مطلب

اسمارت کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ فولیو ( نسل سوم ) 2018 Smart Keyboard Folio for 12.9-inch iPad Pro (3rd Generation) 2018

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

اسمارت کیبورد فولیو آیپد پرو  ۱۲.۹ اینچی 2018

  • محافظ جلو و پشت آیپد 
  • قابلیت حالات مختلف برای زاویه دید مناسب
  • تایپ راحت، کیبورد نرم و بدون اتصال به شارژ
  • مقاوم و محافظ در برابر ضربه
  • کانکشن هوشمند

آیپد پرو از زمان معرفی به عنوان دستگاهی برای جایگزینی با کامپیوترهای شخصی عنوان شده است. اما یک کامپیوتر شخصی بدون حضور کیبورد، یک محصول ناقص و بی فایده است. بنابر این اپل با تولید کیبورد هوشمند سعی در رفع این نیاز داست.


اسمارت کیبورد آیپد پرو 12.9 اینچ فولیو به همین منظور توسط اپل طراحی و تولید شده است. جنس سیلیکونی این محصول حس خوبی را به کاربران القا می‌کند.


محافظت کامل از آیپد توسط این محصول آن را به یک کیس محافظتی هم تبدیل کرده است که به راحتی و با خیالی آسوده به کاربران اجازه حمل این محصول را می دهد.


قابلیت قرارگرفتن آپید در چند زاویه ثابت و اتصال با استفاده از مگنت‌های تعبیه شده در پشت دستگاه نیز از مواردی است که قابل اشاره بوده و نقطه قوت محسوب می‌شود.


اتصال این کیبورد از طریق کانکتورهای فیزیکی است که شما را از استفاده از بلوتوث یا شارژ کردن دستگاه معاف کرده و سرعت اتصال و قابل اطمینان بودن آن بزرگترین مزیت این محصول است.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل