هدفون وایرلس بوز کویک کامفورت ۴۵ - 45 Bose QuietComfort در دنیای تکنولوژی فعلی که هدفون‌های بی ‌سیم مانند ایرپاد ها همه ‌گیر شده و کاربران دنبال محصولات کوچک و سبک هستند تا در هنگام استفاده روزمره با کمترین خستگی و نیاز به حمل ‌و نقل روبرو شوند، کاربرانی نیز کماکان به هدفون‌های On-Ear پایبند هستند ...ادامه مطلب

هدفون وایرلس بوز کویک کامفورت 45 Bose QuietComfort Bose QuietComfort 45 wireless headphones-Back

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

هدفون وایرلس بوز کویک کامفورت ۴۵ - 45 Bose QuietComfort


در دنیای تکنولوژی فعلی که هدفون‌های بی ‌سیم مانند ایرپاد ها همه ‌گیر شده و کاربران دنبال محصولات کوچک و سبک هستند تا در هنگام استفاده روزمره با کمترین خستگی و نیاز به حمل ‌و نقل روبرو شوند، کاربرانی نیز کماکان به هدفون‌های On-Ear پایبند هستند که کیفیت صدای بالاتر و عمق صدای بیشتری را به کاربران ارائه می‌کند.


هدفون Bose Quit Comfort 45 از معدود هدفون ‌هایی است که توسط سایت ‌های معتبر نقد و بررسی و راهنمای خرید به‌عنوان یک گزینه ارزنده برای خرید پیشنهاد شده است.


طراحی کلاسیک این محصول در رنگ مشکی باعث شده تا با یک حس نوستالژی و آشنا بودن روبرو شویم. قابلیت نویز کنسلینگ در کنار حالت انتقال صدای بیرون به گوش و اتصال بلوتوثی قوی و قابل‌اطمینان نیز باعث شده تا این محصول به یک هدفون همه‌فن‌حریف بدل شود.


عمر 24 ساعته باتری این هدفون نیز به شما امکان استفاده بلند مدت در طول پرواز یا همراهی در دو روز کاری شلوغ و پرهیاهو را می ‌دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
Bose | بوز