نمایشگر جدید ال جی LG 4K اولترافاین 2021 ال جی از صفحه نمایش ۳۲ اینچی UltraFine 4K OLED Pro جدید برای مک رونمایی کرد ال جی اولین مانیتور OLED خود را در قالب یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی با کیفیت ۴ کی به نام UltraFine Display Pro روانه ی بازار کرد. جدیدترین مانیتور مجهز LG اکنون برای مک در دسترس بوده ...ادامه مطلب

نمایشگر جدید ال جی LG 4K اولترافاین 2021 LG UltraFine 4K Display_2021

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی
  • نمایشگر جدید ال جی LG 4K اولترافاین 2021

ال جی از صفحه نمایش ۳۲ اینچی UltraFine 4K OLED Pro جدید برای مک رونمایی کرد

ال جی اولین مانیتور OLED خود را در قالب یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی با کیفیت ۴ کی به نام UltraFine Display Pro روانه ی بازار کرد. جدیدترین مانیتور مجهز LG اکنون برای مک در دسترس بوده و می توان آن را از شرکت B&H سفارش داد. قیمت صفحه نمایش ۳۲ اینچی 4K UltraFine Display Pro ال جی در ایالات متحده ۳.۹۹۹ دلار می باشد.

به گفته ی ال جی این صفحه نمایش برای افراد حرفه ای طراحی شده است. صفحه نمایش جدید ال جی دارای رنگ های بیشتری بوده و تصاویر را با کیفیت HDR/SDR نمایش می دهد. این صفحه نمایش از کیفیت HDR 10، پوشش ۹۹ درصدی RGB، نسبت کنتراست 1M:1، نرخ تازه سازی 60Hz، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت، فناوری تضعیف نور پیکسلی، و زاویه دید ۱۷۸ درجه پشتیبانی می کند. قابلیت تضعیف نور خودکار هنگام ویرایش فیلم ها یا انجام سایر کارهای گرافیکی، به حذف اثر هاله ای کمک می کند.

« مانیتور LG UltraFine 32EP950-B 31.5" 16:9 4K OLED برای افراد حرفه ای و متخصصان طراحی شده است. دقت رنگ فوق العاده ای در این صفحه نمایش بکار رفته و از گزینه های اتصال مختلفی جهت ارائه ی گردش کار ویرایش ویدیو پشتیبانی می کند. مانیتور 4K OLED با پشتیبانی از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ با فرکانس ۶۰ هرتز، رنگ های شاداب و زنده ای را با محدوده دینامیکی بالا ارائه داده و ۹۹ طیف DCI- P3 و Adobe RGB را پوشش می دهد.

مانیتور LG 4K UltraFine مجهز به یک کنترلر دوگانه بوده که به شما امکان می دهد تا تصاویر را از منابع مختلف در حالت تصویر در تصویر به طور همزمان مشاهده کنید. این دستگاه دارای سوراخ نصب ۱۰۰ در ۱۰۰ وسا بوده که به شما امکان می دهد آن را روی دیوار نصب کنید. شایان ذکر است که مانیتور LG 4K UltraFine بر اساس فناوری LCD با قیمت ۶۹۹.۹۵ دلار در فروشگاه آنلاین اپل به جای قیمت برچسب کالا ۳.۹۹۹ دلار برای مدل OLED موجود است. »

شما می توانید LG 4K UltraFine OLED را به کمک کابل USB-C به مک وصل کنید. بدین صورت که مانیتور LG 4K UltraFine OLED مک شما را هنگام اتصال شارژ می کند. سایر گزینه های اتصال شامل پورت Display Port 1.4، HDMI، پورت های USB-A 3x و جک ۳.۵ میلی متری صدا می باشد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود