آداپتور Apple 60W MagSafe Power Adaptor با سری مگنت دارای این ویژگی می باشد که اگر آداپتور به مک بوک شما متصل باشد و سیم آویزان آن به طور اتفاقی از طرف کسی کشیده شود فقط سری مگنتی آداپتور جدا شود و مک بوک شما بر اثر کشیده شدن پرت نشده و آسیب نمی بیند. همچنین ویژگی مگنتی آن باعث می شود تا در طول زما ...ادامه مطلب

اپل 60 وات مگ سیف پاور آداپتور ( برای مک بوک پرو 13 اینچ ) Apple 60W MagSafe Power Adapter (for MacBook and 13-inch MacBook Pro)

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

آداپتور Apple 60W MagSafe Power Adaptor با سری مگنت دارای این ویژگی می باشد که اگر آداپتور به مک بوک شما متصل باشد و سیم آویزان آن به طور اتفاقی از طرف کسی کشیده شود فقط سری مگنتی آداپتور جدا شود و مک بوک شما بر اثر کشیده شدن پرت نشده و آسیب نمی بیند.

همچنین ویژگی مگنتی آن باعث می شود تا در طول زمان کابل داغ نکند و به راحتی خراب نشود. در کل مگنت بودن سری آداپتور اتصال را راحت تر ، سریعتر و امن تر میکند. روشن شدن چراغ LED سری مگنت نشان دهنده شارژ شدن مک بوک شما است و زمانی که چراغ به رنگ سبز درآمد یعنی مک بوک شما کامل شارژ شده است.

کابل آداپتور به گونه ای طراحی شده که برای راحتی حمل و نقل به دور خودش پیچیده میشود و به وسیله دو اهرمی که در دو طرف آداپتوراست کابل را در همان حالت نگه میدارد.

فقط سازگار با: MacBook & MacBook Pro 13-inch MagSafe Power Port

آیا مطمين نیستید که مک بوک شما چه مدلی است و چه مدل آداپتوری از آن پشتیبانی میکند؟ میتوانید به صفحه راهنمایی مدل ما مراجعه کنید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل