خرید هدفون ایرپاد مکس اپل Apple AirPods Max | جدیدترین قیمت ایرپاد مکس با مشخصات کامل اگر می‌خواهید یک هدفون بسیار حرفه‌ای داشته باشید که بتوانید سالیان سال با خیال راحت از آن استفاده کنید، این مطلب برای شما تهیه شده است؛ زیرا ما در این مقاله می‌‌خواهیم در مورد خرید هدفون ایرپاد مکس اپل با شما صحبت ...ادامه مطلب

هدفون ایرپاد مکس اپل Apple AirPods Max Apple AirPods Max_Green

32,500,000 تومان
انتخاب رنگ


موجودی: 1 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید هدفون ایرپاد مکس اپل Apple AirPods Max | جدیدترین قیمت ایرپاد مکس با مشخصات کامل

اگر می‌خواهید یک هدفون بسیار حرفه‌ای داشته باشید که بتوانید سالیان سال با خیال راحت از آن استفاده کنید، این مطلب برای شما تهیه شده است؛ زیرا ما در این مقاله می‌‌خواهیم در مورد خرید هدفون ایرپاد مکس اپل با شما صحبت کنیم که به جرات می‌توان گفت، بهترین و باکیفیت‌ترین هدفونی است که در بازار موجود می‌باشد. در این مطلب تمامی ویژگی‌ها و قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل به طور کامل بررسی می‌شود تا شما بتوانید با ذهنی باز و با اطلاعات کامل برای خرید این دستگاه بی‌‌نظیر اقدام کنید؛ بنابراین تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید هدفون ایرپاد مکس اپل

قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل

همانطور که می‌دانید، تمامی محصولات اپل قیمت نسبتا بالایی دارند و البته کیفیت و طراحی بی‌نظیر آن‌ها به هیچ عنوان با دستگاه‌‌های دیگر قابل مقایسه نیست. به همین دلیل، تعداد خریداران آن نیز بسیار بیشتر از دیگر برندها هستند. قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل نیز با توجه به کیفیت و تجربه شنوایی بی‌نظیری که دارد، به نسبت دیگر مدل‌های ایرپاد کمی بالاتر می‌باشد. اگر شما هم می‌خواهید دستگاهی با طول عمر و کیفیت بالا داشته باشید، پیشنهاد ما خرید هدفون ایرپاد مکس اپل است که یک تجربه بسیار شگفت انگیز در اختیار شما می‌گذارد.

خرید ایرپاد مکس از الماس پایتخت

خرید هدفون ایرپاد مکس اپل می‌تواند برای شما جزو بهترین تجربه‌های خریدتان باشد و از کیفیت و صدای بی‌نظیر آن، در تمامی مکان‌ها و در هر موقعیتی لذت ببرید. تمامی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه به طور کامل درادامه به آن پرداخته شده است.

خرید ایرپاد مکس

طراحی هدفون ایرپاد مکس اپل

با خرید Apple AirPods Max از طراحی بسیار شیک، زیبایی و ظاهر جذاب آن لذت خواهید برد؛ بدین صورت که وقتی آن را در گوش خود می‌گذارید بر زیبایی استایل شما می‌افزاید. این دستگاه به نحوی طراحی و ساخته شده است که به راحتی روی گوش شما در حالت کیپ قرار می‌گیرد بدون این که فشاری به قسمت گوش و سر شما وارد شود.

شاید برایتان پیش آمده باشد که بسیاری از مدل‌‌ها به دلیل جنس نامرغوب بدنه، باعث خارش و یا حساسیت گوش شما می‌شوند. در نتیجه اگر به دنبال خرید ایرپاد مکس کپی هستید، علاوه بر بی کیفیتی صدا این مشکلات برای شما پیش می آید. اما ایرپاد مکس اورجینال اپل از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد ساخته شده و با گذاشتن آن روی گوش خود به مدت طولانی، کاملا احساس راحتی خواهید داشت. علاوه بر تمامی این موارد، پدهای این محصول قابل تعویض هستند و به همین دلیل به کاربر خود اجازه می‌دهد سالیان زیادی از این دستگاه استفاده کنند. همانطور که می‌دانید، قیمت Apple AirPods Max و سایز‌ آن، به نسبت‌ ایرپادها مانند هدفون بیسیم ایرپاد پرو ۲ اپل با کیس وایرلس بیشتر بوده و البته کیفیت بهتری نیز دارد.

 قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل

کیفیت صدای هدفون ایرپاد مکس اپل

ایرپاد مکس اپل اصل بهترین و با کیفیت‌ترین مدل معرفی شده در بازار است. در واقع شما با خرید هدفون ایرپاد مکس اپل، می‌توانید تجربه شنوایی جدید و بی‌نظیری داشته باشید. بسیاری از کاربران می‌گویند که با گوش دادن موسیقی خواننده مورد علاقه خود، احساس حضور در کنسرت آن شخص را دارند. از طرفی نظرشان این است که در زمان تماشای فیلم مورد علاقه خود، استفاده از Apple AirPods Max از واجبات می‌باشد؛ زیرا دقیقا حس حضور در سینما را به شما می‌دهد.

این وسیله دو بلندگوی حفره‌ای با قطر 40 میلی‌متر دارد که صداها را با جزئیات بالا و با تمام احساسات منتقل می‌کند. فناوری Active Noise Cancellation به کار رفته در آن، به کاربر اجازه می‌دهد تا در محیط‌های پرسر و صدا با کیفیت عالی به موسیقی گوش دهد و مانند هدفون بیسیم ایرپاد ۳ اپل Apple AirPods 3 از حذف شدن نویزهای اضافی لذت ببرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، ایرپاد مکس آیفون اپل دارای حسگرهایی است که تغییراتی در صدای پخش شده ایجاد می‌کند و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. با وجود این ویژگی‌ها، آیا قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل به نسبت کارایی و عملکرد مناسب نیست؟

قابلیت اتصال و عملکرد هدفون ایرپاد مکس اپل

این دستگاه دارای اتصال یکپارچه و طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی می‌باشد و از طریق بلوتوث ۵.۰ به دستگاه‌های مختلف مانند آیفون، آی پد، مک و اپل واچ متصل می‌شود.همچنین دارای تعویض خودکار دستگاه بوده و به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی بین دستگاه‌های خود جابجا شوند. AirPods Max مجهز به مجموعه‌ای از سنسورها است که امکان کنترل‌های لمسی را برای پخش، تنظیم صدا و مدیریت تماس را می‌دهند. اگر خواهان دستگاهی که دارای فناوری صوتی فضایی است و تجربه صدایی فراگیر و بی‌نظیری دارد هستید، خرید هدفون ایرپاد مکس اپل به شما پیشنهاد می‌شود.

قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل

طول عمر باتری هدفون ایرپاد مکس اپل

شاید به گوشتان خورده باشد که با خرید هدفون ایرپاد مکس اپل می‌توانید به صورت مادام‌العمر از آن استفاده کنید بدون این که ذره‌ای از کیفیت آن کاسته شود. این محصول با سرعت بالایی شارژ می‌شود و پس از آن شما می‌ توانید ساعت‌های طولانی موزیک گوش دهید، از صدای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید و تماس تلفنی داشته باشید.

در واقع این امکان وجود دارد که از ۲۰ ساعت پخش صدا، تا ۲۰ ساعت پخش فیلم و تماس تلفنی بهره‌مند شوید. به همین دلیل، می‌توان گفت که ایرپاد مکس باتری بسیار قوی و پرقدرتی دارد که می‌تواند در تمامی طول روز و شب برایتان کار کند و البته قیمت هدفون ایرپاد مکس اپل به نسبت دیگر مدل‌‌ها کمی بالاتر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات این هدفون و لیست قیمت ایرپاد اپل و قیمت ایرپاد پرو مکس اپل با کارشناسان ما (الماس پایتخت)تماس حاصل نمایید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
ایرپاد مکس
موجود
اورجینال اپل