دو شاخه تبدیل برق 110 به 220 ولت هادرون | Hadron   تجهیزات شارژ همراه با محصولات اپل در بسیاری از موارد برای اروپا و آمریکا طراحی شده و با سوکت‌های برق ایران سازگاری ندارند. به همین سبب کاربران مجبور به تهیه تبدیل‌های سه شاخه و دوشاخه برق هستند که در این بین با توجه به حساسیت این محصولات، تهی ...ادامه مطلب

دو شاخه تبدیل برق 110 به 220 ولت هادرون | Hadron Adapter Travel hadron_2*2

تماس بگیرید
مدل هادرون


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

دو شاخه تبدیل برق 110 به 220 ولت هادرون | Hadron

 

تجهیزات شارژ همراه با محصولات اپل در بسیاری از موارد برای اروپا و آمریکا طراحی شده و با سوکت‌های برق ایران سازگاری ندارند. به همین سبب کاربران مجبور به تهیه تبدیل‌های سه شاخه و دوشاخه برق هستند که در این بین با توجه به حساسیت این محصولات، تهیه یک مبدل مناسب امر ضروری است.


برند هادرون که از برندهای باکیفیت و خوش‌نام در بین تولیدکنندگان مبدل است، باعرضه مدل‌های دوشاخه آمریکا به دوش شاخه ایران، سه شاخه اروپایی به دوشاخه ایران و مبدل سه‌به‌دو تایمر دار، بهترین گزینه برای کاربران محصولات اپل است.


این مبدل‌های باکیفیت در زمان اتصال با نور ال‌ای‌دی اطراف خود اتصال دستگاه به برق را نشان داده و مدل تایمر دار، دارای مدار محافظ بوده و در صورت نوسان برق درون آن قطع می‌شود. همچنین تایمر این مدل بین سه بازه زمانی 1:30 ساعت، 2:30 ساعت و 5 ساعت قابلیت تنظیم را دارد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه

فروشگاه الماس پایتخت
فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند.

فروش و خرید آنلاین: 02188887355

فروش آنلاین: 02188887455 - 02188881218

فروشگاه : تهران، میراداماد، مجتمع تجاری اسکان، طبقه زیر همکف، جنب بانک ملت