دوربین اینستا  | Insta 360 One x میکروفون:ورودی میکروفون رزولوشن فیلم:5K محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی دارای حالت Steady Cam امکان عکس برداری و فیلم برداری با زاویه 360 درجه امکان افزایش سرعت فیلم برداری با هایپرلاپس امکان ردیابی اشیا متحرک در هنگام فیلم برداری مجهز به ...ادامه مطلب

دوربین اینستا | Insta 360 One x2 Insta 360 One x2

تماس بگیرید


موجودی: 2 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

دوربین اینستا  | Insta 360 One x

  • میکروفون:ورودی میکروفون
  • رزولوشن فیلم:5K
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی
  • دارای حالت Steady Cam
  • امکان عکس برداری و فیلم برداری با زاویه 360 درجه
  • امکان افزایش سرعت فیلم برداری با هایپرلاپس
  • امکان ردیابی اشیا متحرک در هنگام فیلم برداری
  • مجهز به سیستم هوش مصنوعی
  • 130 گرم

 

 

 

 

 

* حالت اِستدی کم ( Steady cam ) در دوربین وان ایکس ۲ ( one X2 ) شما را پشت یک لنز قدرتمند قرار می دهد. با استفاده از این دوربین شما قادر خواهید بود تا فیلم هایی فوق العاده و پایدار با زاویه دید گسترده را بسازید و بلافاصله به اشتراک بگذارید. 

 

* با این دوربین به راحتی عکس و فیلم های ۳۶۰ درجه ای را ثبت و ضبط کنید. از هر آنچه می خواهید عکس بگیرید و سپس با وضوح و کیفیت ۵.۷ کا ( 5.7K ) و رمزگذاری اچ ۲۶۵ ( 265H ) آن ها را ذخیره کنید. 

 

* سیستم لرزشگیر فلو اِستیت ( Flow State ) اینبار با الگوریتمی بهتر از گذشته خود را به نمایش می گذارد. با این دوربین تصاویر و فیلم هایی ثابت و بدون لرزش بگیرید. 

 

* می توانید عکس هایی با ابعاد ۱۶:۹، ۱:۱ و ۹:۱۶گرفته و آن ها را مستقیما در اینستاگرام، فیس بوک، تیک توک و شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. 

 

* با دسته سلفی یا منوپاد نامرئی به راحتی عکس برداری کنید و هنگام ویرایش عکس ها متوجه خواهید شد که دسته سلفی اصلا در عکس ها وجود ندارد. به راحتی با تکان دادن مچ دست خود، از زوایای آسانی چون هواپیمای بدون سرنشین و زاویه دید سوم شخص عکس بگیرید. 

 

* شما با استفاده از این دوربین قادر خواهید بود تا فیلم های خود را به صورت اسلوموشن درآورده و سرعت آن ها را آهسته کرده یا با کمک قابلیت هایپرلپس ( Hyper lapse ) سرعت آن ها را افزایش دهید. تصاویر ۳۶۰ یا استدی کم ( Steady cam ) را به راحتی در برنامه ی تلفن همراه خود ویرایش کنید. 

 

* تنها با ورود به بخش اسپید ( Speed ) در تنظیمات، می توانید در اوج فیلم برداری، سرعت فیلم را ثابت نگه دارید. 

 

* با شات لب می توانید فیلم هایتان را با ساده ترین روش ممکن ویرایش کنید. البته که عملکرد شات لب نسبت به قبل بهبود یافته است. به این صورت که طیف وسیعی از الگوهای هوشمند را جهت ویرایش حفظ می کند. 

 

* برای اشاره به هدف، کافی است که روی آن ضربه بزنید یا اسم آن را بگویید. دیپ ترک ( Deep Track ) تشخیص اشیاء را بهتر از قبل انجام می دهد و شما را قادر می سازد تا افراد، حیوانات و سایر اشیاء متحرک را ردیابی کنید. در حالی که الگوریتم آن ها را در مرکز قاب ثابت نگه می دارد. 

 

* نگران اینکه افراد جلوی دوربین شما قرار می گیرند و مانع عکس برداری می شوند، نباشید. این دوربین قابلیت تصویربرداری به صورت ۳۶۰ درجه را دارد و افراد را از تصویر خارج می سازد. 

* نگران اینکه افراد جلوی دوربین شما قرار می گیرند و مانع عکس برداری می شوند، نباشید. این دوربین قابلیت تصویربرداری به صورت ۳۶۰ درجه را دارد و افراد را از تصویر خارج می سازد. 

 

* اتو فریم ( Auto-Frame ) بر اساس بهترین زوایا عکس های ۳۶۰ درجه ای شما را در قابی مناسب قرار می دهد. با بهتر شدن عملکرد هوش مصنوعی، اکنون عکس و فیلم های بهتری را ثبت کنید. 

 

* حالت پیور شات ( Pure Shot ) دامنه ی پویای عکس هایی که در نور کم گرفته شده اند را افزایش می دهد. علاوه بر این، نویز را کاهش داده و جزئیات بیشتری را ثبت می کند. 

 

* بدون استفاده از فیلتر خارجی، از محتوای رنگارنگ موجود زیر آب عکس برداری کنید. فقط کافی است که روی گزینه ی آکوآ ویژن ( Aqua vision ) در برنامه استودیو ضربه زده تا به طور خودکار رنگ ها را متعادل سازد. 

 

* این دوربین تا عمق ۱۰ متر ضدآب بوده و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید آن را به استخر ببرید و یا زیر باران مشغول عکس یا فیلم برداری شوید. البته که با وجود محافظ دایو کیس ( Drive Case ) تا عمق ۴۵ متر نیز می توانید از این دوربین استفاده کنید. 

 

* دوربین وان ایکس ۲ از چهار میکروفون برای مکان یابی و تقویت صدای شما بدون توجه به نحوه نگه داشتن دوربین پشتیبانی می کند. الگوریتم هوشمند و جدیدی که در این میکرفون ها بکار رفته صدای باد را کاهش داده تا اختلالی در انتقال صدای اصلی بوجود نیاید. 

 

* با برنامه ی اپل واچ می توانید دوربین وان ایکس ۲ را کنترل کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود تا اطلاعات جی پی اس ( GPS ) را ذخیره کرده و آمار مهمی مانند سرعت و مسافت را روی عکس خود قرار دهید. 

 

 

امکانات
پاینترین قیمت این کالا
موجود
insta 360 | اینیستا ۳۶۰