برای اطلاع از رنگ های موجود با پشتیبانی تماس بگیرید.   قابلیت مگ سیف یکی از موارد بسیار جذاب آیفون‌های 12 و 13 بود که اپل برای این دستگاه‌ها در نظر گرفت. با حضور مگنت‌های موجود در پشت آیفون بسیاری از سازندگان لوازم جانبی به استفاده از این قابلیت روی آورده و قاب‌ها و هولدرهای مختلفی را ...ادامه مطلب

کیف پول چرمی اورجینال آیفون ( لدر ولت آیفون) iPhone Leather Wallet with MagSafe-Midnight

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی
  • برای اطلاع از رنگ های موجود با پشتیبانی تماس بگیرید.

     

قابلیت مگ سیف یکی از موارد بسیار جذاب آیفون‌های 12 و 13 بود که اپل برای این دستگاه‌ها در نظر گرفت. با حضور مگنت‌های موجود در پشت آیفون بسیاری از سازندگان لوازم جانبی به استفاده از این قابلیت روی آورده و قاب‌ها و هولدرهای مختلفی را برای آیفون‌های 12 و 13 عرضه کرده‌اند.


در این میان شرکت اپل نیز خود دست به کار شده و محصولات متنوعی را با این قابلیت به بازار عرضه کرده است که در این میان کیف پول مخصوص مگ سیف این شرکت یکی از خاص ترین اکسسوری های موجود برای آیفون است.


این کیف پول از جنس چرم بوده و تنوع رنگی بالایی را دارد. طرح دوخت دور این کیف نیز با ظرافت بالا انجام شده و جلوه زیبایی به این محصول می دهد.


در کیفی شما می‌توانید میزان کمی وجه نقد در کنار دو کارت بانکی قرار داده و به پشت آیفون 12 یا 13 خود آن را نصب کنید و از نیاز به یک کیف پول جدا بی‌بهره شوید.


ذکر این نکته ضروری است که این کیف با اتصال به مگ سیف دیگر قابلیت اتصال هیچ وسیله دیگری را به کاربران نمی‌دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه