قیمت خرید شارژر مگنتی اپل واچ به کابل USB-C خرید شارژر سریع مغناطیسی اپل واچ به کابل USB-C که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کابل‌های شارژ مگنتیک می‌باشد که بسیار پر فروش شده است. عملکرد این کابل نسبت به شارژرهای دیگر بهتره بوده و به دلیل کیفیت و انعطاف پذیری بالا، عمری طولانی دارد و به راحتی آسیب نخ ...ادامه مطلب

کابل شارژر مگنتیک اپل واچ اورجینال ( 1m ) یو اس بی سی Cable Watch 1m (Type -C) /-MLWJ3-/

1,700,000 تومان


موجودی: 68 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

قیمت خرید شارژر مگنتی اپل واچ به کابل USB-C

خرید شارژر سریع مغناطیسی اپل واچ به کابل USB-C که یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کابل‌های شارژ مگنتیک می‌باشد که بسیار پر فروش شده است. عملکرد این کابل نسبت به شارژرهای دیگر بهتره بوده و به دلیل کیفیت و انعطاف پذیری بالا، عمری طولانی دارد و به راحتی آسیب نخواهد دید. با توجه به فروش و بالا بودن قیمت شارژر اپل واچ سری ۷، ما در این مطلب می‌خواهیم اطلاعات کاملی در مورد مشخصات شارژر اپل واچ سریع مغناطیسی به کابل USB-C به شما دهیم؛ بنابراین تا انتهای این مطب با ما همراه باشید.

قیمت خرید شارژر مگنتی اپل واچ

قیمت کابل شارژ مگنتی اورجینال اپل واچ با پورت USB-C اورجینال

قیمت شارژر مگنتی اپل واچ به کابل USB-C اصل در بازار ایران بسته به عوامل مختلفی متفاوت است . یکی از عوامل اصلی که در قیمت کابل شارژر مگنتیک اپل واچ یو اس بی سی تاثیر گذار است، اورجینال یا فیک بودن این محصول است. علاوه بر این، شارژرهای مگنتی اپل واچ از برندهای مختلف در بازار موجود هستند که همانطور که مطلع هستید، شارژرهای اورجینال اپل واچ گران ترین نوع شارژرها هستند. همچنین، طول کابل تا و سرعت شارژر تاثیر بسزایی در قیمت کابل مگنتی اپل واچ یو اس بی سی دارد.

در اینجا چند نمونه از قیمت شارژر مگنتی اپل واچ به کابل USB-C در بازار ایران آورده شده است:

شارژر مگنتی اپل واچ اورجینال (A2257) با طول کابل 1 متر: 1,700,000 تومان

شارژر مگنتی اپل واچ برند Anker با طول کابل 1 متر: 590,000 تومان

شارژر مگنتی اپل واچ برند Baseus با طول کابل 0.3 متر: 340,000 تومان

راهنمای خرید کابل مگنتی اپل واچ USB-C

همانطور که در بالا اشاره کردیم این کابل بنا به دلایل مختلفی در قیمت های متفاوتی در تمامی فروشگاه های کشور به فروش می رسد. به همین دلیل شما برای خرید کابل شارژر مگنتیک اپل واچ یو اس بی سی اطلاعات حدودی داشته باشید تا حداقل بتوانید متوجه شوید که این کابل مناسب دستگاه شما است یا خیر!

 USB-C خرید کابل مگنتی اپل واچ

تشخصیص شارژر اپل واچ فیک

یکی از راه های آسان برای تشخیص کابل اپل واچ فیک قیمت آن است. اگر قیمت شارژر اپل واچ فیک به نسبت قیمتی اصلی که دارد، خیلی متفاوت باشد، می توان گفت که شما یک کابل فیک تهیه کرده اید. علاوه بر این، شارژر اپل واچ اصلی از مواد باکیفیت ساخته شده و ظاهری تمیز و بدون نقص دارد. شارژرهای تقلبی معمولاً از مواد ارزان قیمت ساخته شده اند و ممکن است دارای نقص هایی در ظاهر، مانند نوشته های ناخوانا یا نامرتب باشند. شارژرهای اورجینال اپل واچ دارای گواهینامه MFi هستند و نشان می دهد که شارژر توسط اپل تأیید شده و با محصولات اپل سازگار است. برای خرید کابل مگنتی اپل واچ USB-C اورجینال با کارشناسان مجموعه ما (الماس پایتخت) تماس حاصل نمایید.

مشخصات کابل شارژ مگنتی Type-C اپل واچ

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌ کابل اپل واچ USB-C، طراحی آن می‌باشد. در واقع در طراحی شارژر اپل واچ تایپ سی، از مگنتی استفاده شده است که باعث می‌شود ساعت هوشمند شما به راحتی و به صورت کاملا محکم به کابل متصل شود و به راحتی قابلیت جدا شدن دارد؛ بنابراین نیازی نیست نگران خراب شدن کابل شارژ در صورت کشیدگی باشید.

دلیل بالا رفتن خرید شارژر مگنتی اپل واچ، وجود کابل USB-C استاندارد است. در واقع شما می‌توانید هر آداپتوری که دارای پورت USB-C باشد را به این کابل وصل کرده تا بتوانید به راحتی داده‌ها و اطلاعات خود را از ساعت به گوشی و یا برعکس منتقل کنید.

برای ساخت تمامی لوازم جانبی‌های اپل از مواد با کیفیت و درجه یکی ساخته شده که باعث مقاومت آن شده است. کابل شارژر اپل واچ سری ۸ بسیار سبک است و به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف با خود به همراه ببرید و با توان ۶۱ واتی که دارد، اپل واچ شما با سرعت بسیار بالایی شارژ می‌ گردد. برای اطلاع از قیمت شارژر اپل واچ سری ۸ با شماره های
02188887455-  02188797933تماس حاصل نمایید.

انعطاف پذیری این شارژر بسیار بالاست و به همین دلیل در اثر کشیدگی‌های ناگهانی پاره نخواهد شد و آسیبی به آن وارد نمی‌شود. وجود این ویژگی‌ها باعث می‌شود که قیمت شارژر اپل واچ USB-C افزایش پیدا کند و بر ارزش آن افزوده شود. این کابل با اپل واچ سری ۷ سازگار بوده اما اپل واچ‌ سری ۸ را با سرعت بسیار بیشتری شارژ می‌کند و برای این سری مناسب‌تر است.

مشخصات کابل شارژ مگنتی Type-C اپل واچ

مزایا شارژر مگنتی USB-C

شارژر مگنتی USB-C نوعی کابل شارژ است که از یک قطعه مگنتی برای اتصال به پورت USB-C تلفن همراه یا تبلت شما استفاده می کند. این نوع شارژر مزایای متعددی نسبت به شارژرهای سنتی دارد، از جمله:

  • اتصال شارژر مگنتی بسیار آسان است و نیازی به قرار دادن دقیق کابل در پورت USB-C شما ندارد.
  • این کابل برای استفاده در شرایطی که تسلط کافی ندارید، مانند هنگام رانندگی یا راه رفتن، مناسب است.
  • شارژرهای مغناطیسی از قطعات کمتری نسبت به شارژرهای قدیمی استفاده می کند که باعث می شود آنها در برابر سایش و پارگی مقاوم تر باشند.
  • شارژرهای مغناطیسی دارای ویژگی های ایمنی مانند محافظت در برابر اتصال کوتاه و افزایش دما هستند که می تواند به محافظت از تلفن همراه یا تبلت شما در برابر آسیب کمک کند.
  • شارژر مغناطیسی USB-C در انواع مختلفی از طرح ها و قیمت ها موجود هستند. برخی از شارژرها فقط یک قطعه مگنت دارند که به تلفن همراه یا تبلت شما می چسبد. سایر شارژرها دارای یک کابل بلند هستند که به شما امکان می دهد تلفن همراه یا تبلت خود را از راه دور شارژ کنید.
  • برای استفاده از شارژر مگنتی USB-C اپل واچ، ابتدا قطعه مغناطیسی را به تلفن همراه یا تبلت خود بچسبانید. سپس، کابل شارژ را به برق وصل کنید و آن را به قطعه مغناطیسی نزدیک کنید. کابل به طور خودکار به پورت USB-C تلفن همراه یا تبلت شما متصل می شود.
  • شارژر مغناطیسی USB-C اپل واچ یک گزینه عالی برای افرادی هستند که به دنبال یک شارژر راحت، بادوام و ایمن هستند.

در این مطلب در مورد خرید و قیمت شارژر مغناطیسی اپل واچ به کابل USB-C به طور کامل صحبت کردیم و توضیحات کاملی در مورد مشخصات آن به شما دادیم. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

USB-C شارژر مگنتی

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
اورجینال اپل