هاب یو اس بی سی 10 پورت برای مک یونیسینک   پشتیبانی از دو صفحه نمایش دارای 10 پورت برای مثال ، ماوس ، صفحه کلید ، چاپگر ، جوی استیک ، حافظه و USB  هارد اکسترنال یا کابل همگام سازی برای تلفن قابل استفاده برای همه ی دستگاه ها بعد از تغییراتی که اپل در مک‌بوک‌ها اعمال کرد، بزرگ‌ترین ...ادامه مطلب

هاب 10 پورت یونیسینک برای مک 10 Port Dual Screen Hub UNISYNK for Mac_black-65ftd

5,000,000 تومان
انتخاب رنگ


موجودی: 21 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

هاب یو اس بی سی 10 پورت برای مک یونیسینک

 

  • پشتیبانی از دو صفحه نمایش
  • دارای 10 پورت برای مثال ، ماوس ، صفحه کلید ، چاپگر ، جوی استیک ، حافظه و USB  هارد اکسترنال یا کابل همگام سازی برای تلفن
  • قابل استفاده برای همه ی دستگاه ها


بعد از تغییراتی که اپل در مک‌بوک‌ها اعمال کرد، بزرگ‌ترین شکایت کاربران حذف پورت‌هایی ماند USB A، HDMI و ... بود که در نسل جدید مک‌بوک پرو ها تا حدی این مشکل حل شد اما کماکان با توجه به حرفه‌ای بودن این محصولات، تعداد درگاه‌های موجود در این محصولات به‌شدت کمتر از نیاز کاربران است.


در این جا است که تهیه یک داک خوب و مناسب با نیاز کاربران به یک ضرورت تبدیل می‌شود و شرکت UNISYNK دقیقاً نیاز کاربران حرفه‌ای را با محصولی باکیفیت و کم‌نظیر برطرف کرده است. این هاب 10 پورت، شامل 4 درگاه USB A، یک درگاه USB C Data، یک درگاه USB C PD با قابلیت انتقال 100 وات جریان، دو درگاه HDMI، درگاه شبکه محلی RJ45 1Gb ، جک 3.5 میلی مترس صدا و درگاه قفل Kensington است.


جنس این هاب از آلومینیوم مات بوده و سطح بالایی و پایینی آن مزین به نوارهای ماشین‌کاری شده است. به‌منظور حفظ ظاهر زیبای این محصول و همچنین قابلیت چسبندگی به سطح، در دو قسمت رویی و زیرین دستگاه نواری پلاستیکی تعبیه شده تا ضمن ایجاد چسبندگی با سطح میز، از خط‌وخش برداشتن دستگاه جلوگیری کند. درگاه‌های یواس‌بی این محصول تا سرعت 5 گیگابیت در ثانیه را پشتیبانی کرده و دو درگاه HDMI می‌توانند تا رزولوشن 4K با نرخ 60Hz را پشتیبانی کنند.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه