هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB با توجه به حافظه‌های محدود و غیر قابل ارتقای جدیدی که اپل برای مک‌بوک‌ها و مک‌های جدید خود انتخاب کرده است، داشتن یک درایو اکسترنال به جهت ذخیره‌سازی و نگهداری بک‌آپ و اطلاعات یک امر ضروری تلقی می‌شود. درایوهای اکسترنال لسی سالیان طولانی است که انتخاب اول ک ...ادامه مطلب

هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB LaCie 4TB Mobile Drive External Hard Drive USB-C -Rugged 4TB

تماس بگیرید
ظرفیت حافظه داخلی


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB

با توجه به حافظه‌های محدود و غیر قابل ارتقای جدیدی که اپل برای مک‌بوک‌ها و مک‌های جدید خود انتخاب کرده است، داشتن یک درایو اکسترنال به جهت ذخیره‌سازی و نگهداری بک‌آپ و اطلاعات یک امر ضروری تلقی می‌شود.


درایوهای اکسترنال لسی سالیان طولانی است که انتخاب اول کاربران مک بوده و علت این موضوع را می‌توان در سازگاری بالای این محصولات در کنار قیمت خوب و سرعت انتقال اطلاعات بالا و سازگاری آن با ویندوز، مک و آیپد عنوان کرد.


بدنه آلومینیومی و طراحی متمایز با زاویه‌های تیز، این محصول را شبیه به یک سفینه فضایی کرده است که بسیار شکیل بوده و برخلاف سایر درایوهای اکسترنال جلوه زیبایی دارد.


سرعت این درایو اکسترنال به 550 مگابیت در ثانیه رسیده و ظرفیت 4 ترابایتی آن به شما امکان ذخیره‌سازی تا 500 هزار عکس باکیفیت بالا و یا 165 ساعت فیلم باکیفیت 4K و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد.


همچنین اتصال این محصول با تاندربولت 4 و USB C 3.2 سازگار است و به همین دلیل بدون نیاز به مدلی خاص با مک، ویندوز و آیپد سازگاری دارد.


یکی دیگر از مزایای این محصول اشتراک ۲ماهه رایگان بسته Creative Cloud All Apps Plan شرکت ادوبی است که شامل بسته کامل تولید و ادیت ویدئو و تصاویر و صدا است.

 
امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
Sandisk | سن دیسک

کالاهای مشابه

فروشگاه الماس پایتخت
فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند.

فروش و خرید آنلاین: 02188887355

فروش آنلاین: 02188887455 - 02188881218

فروشگاه : تهران، میراداماد، مجتمع تجاری اسکان، طبقه زیر همکف، جنب بانک ملت