هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB با توجه به حافظه‌های محدود و غیر قابل ارتقای جدیدی که اپل برای مک‌بوک‌ها و مک‌های جدید خود انتخاب کرده است، داشتن یک درایو اکسترنال به جهت ذخیره‌سازی و نگهداری بک‌آپ و اطلاعات یک امر ضروری تلقی می‌شود. درایوهای اکسترنال لسی سالیان طولانی است که انتخاب اول ک ...ادامه مطلب

هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB LaCie 4TB Mobile Drive External Hard Drive USB-C -Rugged 4TB

11,000,000 تومان
ظرفیت حافظه داخلی


موجودی: 1 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

هارد درایو لسی مدل ۴ ترابایت | LaCie 4TB

با توجه به حافظه‌های محدود و غیر قابل ارتقای جدیدی که اپل برای مک‌بوک‌ها و مک‌های جدید خود انتخاب کرده است، داشتن یک درایو اکسترنال به جهت ذخیره‌سازی و نگهداری بک‌آپ و اطلاعات یک امر ضروری تلقی می‌شود.


درایوهای اکسترنال لسی سالیان طولانی است که انتخاب اول کاربران مک بوده و علت این موضوع را می‌توان در سازگاری بالای این محصولات در کنار قیمت خوب و سرعت انتقال اطلاعات بالا و سازگاری آن با ویندوز، مک و آیپد عنوان کرد.


بدنه آلومینیومی و طراحی متمایز با زاویه‌های تیز، این محصول را شبیه به یک سفینه فضایی کرده است که بسیار شکیل بوده و برخلاف سایر درایوهای اکسترنال جلوه زیبایی دارد.


سرعت این درایو اکسترنال به 550 مگابیت در ثانیه رسیده و ظرفیت 4 ترابایتی آن به شما امکان ذخیره‌سازی تا 500 هزار عکس باکیفیت بالا و یا 165 ساعت فیلم باکیفیت 4K و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد.


همچنین اتصال این محصول با تاندربولت 4 و USB C 3.2 سازگار است و به همین دلیل بدون نیاز به مدلی خاص با مک، ویندوز و آیپد سازگاری دارد.


یکی دیگر از مزایای این محصول اشتراک ۲ماهه رایگان بسته Creative Cloud All Apps Plan شرکت ادوبی است که شامل بسته کامل تولید و ادیت ویدئو و تصاویر و صدا است.

 
امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود
Sandisk | سن دیسک

کالاهای مشابه