قاب سیلیکنی اورجینال اپل رنگ  آبی  تیره برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس iPhone 13 Pro/ pro max original Silicone Case with MagSafe – Abbys blue   قاب مناسب برای گوشی‌ های آیفون با توجه‌ به بدنه ظریف و طراحی آنها یک گزینه ضروری و موردنیاز هر کاربر است. البته همین ظریف بودن بدنه ...ادامه مطلب

قاب سیلیکنی اورجینال اپل برای آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس رنگ ابیس بلو iPhone 13 Pro/pro max Silicone Case with MagSafe – Abbys blue_39wq

تماس بگیرید
سایز یا مدل


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

قاب سیلیکنی اورجینال اپل رنگ  آبی  تیره برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس

iPhone 13 Pro/ pro max original Silicone Case with MagSafe – Abbys blue

 

قاب مناسب برای گوشی‌ های آیفون با توجه‌ به بدنه ظریف و طراحی آنها یک گزینه ضروری و موردنیاز هر کاربر است. البته همین ظریف بودن بدنه باعث شده تا در انتخاب قاب نیاز به‌دقت بیشتری داشته و محصولات با کیفیت و محافظت‌کننده را انتخاب کنیم.


قاب‌های سیلیکونی اپل که مخصوص آیفون 13 پرو و پرو مکس است، انتخابی مناسب و در عین‌ حال هوشمندانه است. این قاب‌ها با جنس سیلیکون نرم و راحت خود، به‌آسانی قابل در دست گرفتن و استفاده کرده است و با نرمی که دارد، حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند.


درون این قاب یک‌پارچه میکروفایبر نرم قرار گرفته است تا از شاسی استیل ضد خش و شیشه پشتی آیفون شما محافظت کرده و اجازه خط‌ و خش گرفتن به آن را ندهد.


همچنین این قاب با استاندارد مگ سیف سازگار است و به‌ محض قرار گرفتن روی آیفون رنگ خود را به گوشی اعلام و با یک انیمیشن جذاب آن را نمایش می‌ دهد. همچنین به علت ضخامت مناسب، شما امکان فست‌شارژ از طریق شارژ بی‌سیم را خواهید داشت و از لوازم جانبی سازگار با مگ سیف می‌ توانید بهره ببرید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

فروشگاه الماس پایتخت
فروشگاه الماس پایتخت از سال 1378 در مجتمع کامپیوتر پایتخت با هدف ارائه محصولات اورجینال تاسیس گردید تا امکان خرید مطمئن محصولات اپل با مناسب ترین قیمت ها را برای شما عزیزان فراهم کند.

فروش و خرید آنلاین: 02188887355

فروش آنلاین: 02188887455 - 02188881218

فروشگاه : تهران، میراداماد، مجتمع تجاری اسکان، طبقه زیر همکف، جنب بانک ملت