قاب سیلیکنی اورجینال اپل رنگ  آبی  تیره برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس iPhone 13 Pro/ pro max original Silicone Case with MagSafe – Abbys blue   قاب مناسب برای گوشی‌ های آیفون با توجه‌ به بدنه ظریف و طراحی آنها یک گزینه ضروری و موردنیاز هر کاربر است. البته همین ظریف بودن بدنه ...ادامه مطلب

قاب سیلیکنی اورجینال اپل برای آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس رنگ ابیس بلو iPhone 13 Pro/pro max Silicone Case with MagSafe – Abbys blue_39wq

تماس بگیرید
سایز یا مدل


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

قاب سیلیکنی اورجینال اپل رنگ  آبی  تیره برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس

iPhone 13 Pro/ pro max original Silicone Case with MagSafe – Abbys blue

 

قاب مناسب برای گوشی‌ های آیفون با توجه‌ به بدنه ظریف و طراحی آنها یک گزینه ضروری و موردنیاز هر کاربر است. البته همین ظریف بودن بدنه باعث شده تا در انتخاب قاب نیاز به‌دقت بیشتری داشته و محصولات با کیفیت و محافظت‌کننده را انتخاب کنیم.


قاب‌های سیلیکونی اپل که مخصوص آیفون 13 پرو و پرو مکس است، انتخابی مناسب و در عین‌ حال هوشمندانه است. این قاب‌ها با جنس سیلیکون نرم و راحت خود، به‌آسانی قابل در دست گرفتن و استفاده کرده است و با نرمی که دارد، حس خوبی را به کاربران منتقل می‌کند.


درون این قاب یک‌پارچه میکروفایبر نرم قرار گرفته است تا از شاسی استیل ضد خش و شیشه پشتی آیفون شما محافظت کرده و اجازه خط‌ و خش گرفتن به آن را ندهد.


همچنین این قاب با استاندارد مگ سیف سازگار است و به‌ محض قرار گرفتن روی آیفون رنگ خود را به گوشی اعلام و با یک انیمیشن جذاب آن را نمایش می‌ دهد. همچنین به علت ضخامت مناسب، شما امکان فست‌شارژ از طریق شارژ بی‌سیم را خواهید داشت و از لوازم جانبی سازگار با مگ سیف می‌ توانید بهره ببرید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود