کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینچ اسلیو  مناسب مک بوک پرو 13 اینچی و ایر انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک‌ بوک‌ها با توجه‌ به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شم ...ادامه مطلب

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینچ اسلیو STM laptop Bag GameChange Sleeve model

تماس بگیرید


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

کیف لپ تاپ اس تی ام مدل گیم چینچ اسلیو 

  • مناسب مک بوک پرو 13 اینچی و ایر

انتخاب یک کیف مناسب برای حمل‌ونقل مک‌ بوک‌ها با توجه‌ به ظرافت در طراحی و ساختار این محصولات یک امر بسیار مهم بوده و حساسیت زیادی در ابن باره باید به خرج داد، زیرا کوچک‌ ترین ضربات نیز باعث ایجاد لطمه به بدنه محصول شما می‌ شود.


کیف لپ‌تاپ اس تی ام مدل گیم چینج اسلیو یک گزینه مناسب برای افرادی است که قصد خرید یک کیف متفاوت و با کیفیت برای حمل‌ و نقل مک‌ بوک را در کنار کارایی و راحتی دارند.


جنس این کیف همانند سایر محصولات این شرکت از پلی‌ استر بوده اما خبری از پوشش آب‌گریز روی آن نیست.
این کیف در سبک یک کیف دستی بوده و با داشتن یک زیپ و محفظه جدا برای لوازم جانبی و شارژر به خوبی شما را در حمل و نقل مک بوک همراهی می کند.


در این کیف بر خلاف برادر بزرگتر خود یعنی مدل گیم چینج بریف از بند شانه ای بهره نبرده و قسمت جدا کننده مدارک در محفظه اصلی را ندارد.


این کیف محافظت 360 درجه از مک‌ بوک شما را با قطر بخش میانی 6 میلی متری تضمین کرده و زیپ این کیف از یک قالب خاص تهیه شده تا کیفیت و ماندگاری بالایی را به کاربر هدیه دهد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود