قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو، یکی از محبوب‌ترین محصولات اپل است که به واسطه کیفیت ساخت بسیار بالا، به خوبی می‌تواند از موبایل گران‌قیمت شما در برابر هرگونه ضربه یا آسیب احتمالی، محافظت کند. این کاور باکیفیت در رنگ‌های جذاب و زیبا تولید و عرضه می‌شود تا هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند از آنها استف ...ادامه مطلب

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو iPhone 14 pro Silicone Case with MagSafe- original-sunglow

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو، یکی از محبوب‌ترین محصولات اپل است که به واسطه کیفیت ساخت بسیار بالا، به خوبی می‌تواند از موبایل گران‌قیمت شما در برابر هرگونه ضربه یا آسیب احتمالی، محافظت کند. این کاور باکیفیت در رنگ‌های جذاب و زیبا تولید و عرضه می‌شود تا هر کسی با هر سلیقه‌ای بتواند از آنها استفاده کند. قاب سیلیکون اصلی آیفون ۱۴ پرو همچنین با MagSafe به دست کاربران می‌رسد.

ویژگی های قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو از مرغوب‌ترین مواد سیلیکونی ساخته شده است تا در طولانی‌مدت، آسیب ندیده و مشکلاتی مانند پوست‌پوست شدن یا ریختن رنگ برای آن رخ ندهد. پوشش داخلی این قاب، پوششی از جنس مخمل دارد که مانع آسیب دیدن گوشی می‌شود. قاب اورجینال سیلیکونی iPhone 14 Pro همچنین در برابر حرارات و فندک نیز مقاومت کامل دارد و به هیچ‌وجه تغییر رنگ نمی‌دهد. 

اگرچه مواد سیلیکونی ذاتا انعطاف‌پذیری بالایی دارند، اما کاور سیلیکونی اصلی اپل به واسطه کیفیت ساخت بسیار بالا، به هیچ‌وجه خم نشده و خیلی محکم دور گوشی قرار می‌گیرد. این قاب همچنین تمام بخش پایینی گوشی به جز قسمت مربوط به اسپیکرها و پورت اصلی را می‌پوشاند تا در صورت سقوط از ارتفاع، هیچ آسیبی به قسمت پایینی نرسد. در این میان، لبه‌های قاب در بخش مربوط به لنز دوربین نیز به صورت برجسته هستند تا از وارد شدن هرگونه آسیب به این بخش، جلوگیری شود. طراحی مهندسی قاب اصلی آیفون ۱۴ پرو اپل باعث شده بخش‌های دیگر مانند دکمه‌های کناری هم به صورت کامل پوشیده شوند. به موارد بالا باید فیتینگ بسیار عالی، پوشش کامل لبه‌های گوشی و صفحه و همچنین برش دقیق محل مربوط به لنز دوربین و شیارهای دستگاه را نیز اضافه کرد.

با اینکه ما با یک قاب نرم و لطیف روبه‌رو هستیم، اما کاور به گونه‌ای طراحی شده که از دستان شما سر نمی‌خورد. افزون بر این، قاب اورجینال آیفون اپل وزنی در حدود 70 گرم دارد و موقع استفاده، احساس سنگین بودن گوش را نخواهید داشت.

اما چیزی که کاور سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو را از نمونه‌های ارزان‌قیمت و فیک بازار متمایز می‌کند، عملکرد آن به واسطه طراحی متفاوت بخش داخلی است. شاید بخش بیرونی این قاب تفاوت چندانی با محصولات ارزان‌قیمت نداشته باشد، ولی اگر نگاهی به قسمت داخلی داشته باشید، متوجه حلقه مغناطیسی MagSafe آن خواهید شد؛ این طراحی به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به چسباندن یک فلز مغناطیسی بزرگ در بخش بیرونی قاب، بدون نگرانی بتوانید گوشی خود را با استفاده از شارژرهای وایرلس، شارژ کنید. این در حالی‌ست که سایر قاب های فیک موجود در بازار، چنین قابلیتی نداشته و از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند. طراحی غیر استاندارد برخی قاب‌های فیک نیز می‌توانند به گوشی و باتری آن در طولانی‌مدت آسیب بزنند.

قاب سیلیکونی اصلی آیفون ۱۴ پرو : خرید با بهترین قیمت

شاید قیمت قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو در مقایسه با بسیاری از کاورهای موجود در بازار، زیاد باشد، اما نباید فراموش کرد که این محصول توسط اپل ساخته شده و هیچ‌کدام از کاورهایی که در بازار به فروش می‌رسند، توانایی رقابت با آن را ندارند. این قاب همچنین به واسطه طراحی خاصش، مانع شارژ به صورت بی‌سیم خواهد شد.

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو با پشتیبانی از قابلیت شارژ وایرلس و کیفیت ساخت فوق‌العاده بالا، در رنگ‌های بسیار جذاب و متنوع به فروش رسیده و برای همیشه می‌تواند شما را از خرید کاورهای دیگر بی‌نیاز کند.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه