قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس، یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین کاورهای محافظ برای گوشی جدید اپل است و کاور سیلیکونی اپل در چندین رنگ جذاب تولید می‌شود و کیفیت ساخت بالای آن، باعث می‌شود تا در طولانی مدت نیازی به تهیه قاب جدید نداشته باشید.  ویژگی های قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مک ...ادامه مطلب

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس iPhone 14 pro max Silicone Case with MagSafe- original-red

تماس بگیرید
انتخاب رنگ


ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس، یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین کاورهای محافظ برای گوشی جدید اپل است و کاور سیلیکونی اپل در چندین رنگ جذاب تولید می‌شود و کیفیت ساخت بالای آن، باعث می‌شود تا در طولانی مدت نیازی به تهیه قاب جدید نداشته باشید. 

ویژگی های قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس با وزنی در حدود 70 گرم تولید شده و به واسطه همین وزن پایین، به هیچ‌وجه احساس سنگین بودن موبایل به شما دست نخواهد داد. خوشبختانه، این قاب محافظ به اندازه‌ای هم ضخیم هست که در اثر سقوط از ارتفاع یا برخورد با عناصر بیرونی، آسیبی به تلفن هوشمند وارد نشود. فیتینگ بسیار عالی، مسئله‌ای است که در برخورد با کاور سیلیکونی اصلی iPhone 14 Pro Max ، با آن برخورد خواهید کرد؛ قاب خیلی دقیق و محکم دور گوشی قرار گرفته و مانع هرگونه ضربه به گوشی می‌شود.

کاور سیلیکونی اصلی آیفون 14 پرو مکس بسیار نرم است، اما این بدان معنی نیست که گوشی از دست شما سر می‌خورد؛ برعکس، احساس در دست داشتن یک موبایل لاکچری با چسبندگی بسیار خوب آن به دست باعث می‌شود تا بیش از پیش به استفاده از موبایل خود ترغیب شوید. خوشبختانه، اپل از بهترین نوع مواد سیلیکونی در طراحی این قاب استفاده کرده و خریداران می‌توانند مطمئن باشند که در اثر استفاده طولانی‌مدت، کاور گوشی به هیچ‌وجه آسیب نمی‌بیند. قاب این گوشی همچنین با تست فندک و مقاومت در برابر حرارت به دست کاربران می‌رسد؛ در نتیجه، بر خلاف کاورهای فیک موجود در بازار، خبری از خورد شدن بخش بیرونی یا تغییر رنگ نخواهد بود.

کیفیت بالای قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس از مسائلی است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. بخش‌های مختلف این قاب مانند محل قرارگیری پورت‌ها یا لنز دوربین، با دقتی بسیار بالا برش خورده‌‌اند تا حین استفاده از وسایل جانبی یا عکاسی، هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. اپل در طراحی این قاب، لایه‌ای نازک از سیلیکون را روی دکمه‌های گوشی نیز کشیده است تا علاوه بر محافظت از آنها، به آسانی بتوانید دکمه‌ها را فشار دهید. به این موارد باید استفاده از پوشش لطف مخمل در داخل قاب را هم اضافه کرد تا هیچ آسیبی به بدنه اصلی نرسد.

ویژگی مهم دیگر قاب سیلیکونی اورجینال آیفون ۱۴ پرو مکس به وجود حلقه مغناطیسی MagSafe مربوط می‌شود؛ طراحی بسیار خوبی که علاوه بر حفظ ظاهر زیبای گوشی، مانع از افزایش وزن شده و کمک می‌کند تا بدون نیاز به در آوردن قاب گوشی بتوانید موبایل خود را به صورت وایرلس شارژ کنید. این در حالی‌ست که بسیاری از محصولات فیک بازار فاقد چنین قابلیتی هستند. همانند دیگر محصولات اپل، هزاران ساعت زمان صرف طراحی کاور سیلیکونی اصلی آیفون شده است تا کاربران مطمئن باشند سیستم شارژ وایرلس به درستی عمل می‌کند.

خرید قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرو مکس از الماس پایتخت

قیمت قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14 پرومکس شاید در مقایسه با دیگر محصولات بازار بالاتر باشد، اما ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت ساخت بی‌نظیر آن، ارزش پرداخت این پول را خواهد داشت. به علاوه، این محصول به عنوان یکی از محصولات لاکچری و بسیار باکیفیت شناخته شده و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های جذابی از جمله صورتی، قرمز، خاکستری، آبی تیره و ... تهیه کنند.

قاب سیلیکونی اورجینال آیفون 14پرو مکس با پشتیبانی از MagSafe و عرضه در 8 رنگ جذاب، بالاترین سطح از مقاومت در برابر ضربه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود

کالاهای مشابه