خرید و قیمت هاب 10 پورت USB-C Unisynk آیا به‌دنبال هاب مناسب مک بوک می‌گردید؟ امروزه شرکت‌های بسیاری لوازم جانبی خود را ارتقا می‌دهند و محصولاتی مانند هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل Port Screen Hub UNISYNK for Mac با دو پورت را تولید می‌کنند که بسیار کارآمد است و می‌تواند بسیاری از مشکلات برقراری ...ادامه مطلب

هاب 10 پورت یونیسینک 10 Port Display USB-C Hub-Black

3,800,000 تومان
انتخاب رنگ


موجودی: 51 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید و قیمت هاب 10 پورت USB-C Unisynk


آیا به‌دنبال هاب مناسب مک بوک می‌گردید؟ امروزه شرکت‌های بسیاری لوازم جانبی خود را ارتقا می‌دهند و محصولاتی مانند هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل Port Screen Hub UNISYNK for Mac با دو پورت را تولید می‌کنند که بسیار کارآمد است و می‌تواند بسیاری از مشکلات برقراری اتصال کاربران را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند. قیمت هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل UNISYNK 10  نسبتا بالا است اما با خرید آن می‌توانید با خیال راحت سال‌ها از این هاب قدرتمند استفاده کنید بدون این که نگران خراب شدن آن باشید. ما در این قسمت می‌خواهیم مشخصات این دستگاه را به طور کامل برای شما شرح دهیم تا در هنگام خرید هاب 10 پورت USB-C Unisynk توجه لازم را داشته باشید و بر اساس نیاز خود از یک هاب آن را تهیه کنید.

USB-C Unisynk قیمت هاب 10 پورت

مشخصات هاب 10 پورت USB-C Unisynk مدل Docking Hub

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که هاب به چه دردتان می‌خورد باید به این نکته اشاره کرد که هاب همان محصولی است که به شما این امکان را می‌دهد تا اکسسوری و یا دستگاه های مختلفی را به مک بوک پرو یا مک بوک ایر خود وصل کنید. با توجه به این که برقرار اتصال به یک دغدغه برای کاربران تبدیل شد، هاب‌های بسیاری وارد بازار شدند که متاسفانه بیشتر آن‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند و خیلی زود خراب می‌شوند؛ علاوه بر آن گزینه‌های اتصال این کابل‌ها خیلی کم و یا غیرکاربردی هستند. در این جا است که تهیه لوازم جانبی مانند یک هاب خوب و مناسب با نیاز کاربران به یک ضرورت تبدیل می‌شود و شرکت UNISYNK دقیقاً نیاز کاربران حرفه‌ای را با محصولی باکیفیت و کم‌نظیر با نام هاب یو‌اس‌بی سی 10 پورت برای مک یونیسینک را برطرف کرده است.

با خرید هاب یونی سینک 10 پورت، ۲ عدد پورت USB 3.0، ۲ عدد پورت USB 2.0، خروجی HDMI 4K۲، پورت شبکه ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه، خروجی تصویر متفاوت از HDMI یا PC، خروجی تصویر یکسان با آیمک از طریق HDMI، کارت‌خوان SD و microSD خواهید داشت که مناسب شارژ مک بوک با حداکثر توان ۱۰۰ وات است. با وجود این مشخصات، قیمت هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل USB-C بالا می‌رود. برخی دیگر از مشخصات جهت راهنمای خرید هاب ۱۰ پورت یونیسینک را برایتان آورده‌ایم:

  • دارای یک پورت برای اتصال به آیمک
  • دارای 10 پورت برای اتصال ماوس، صفحه کلید، چاپگر، جوی استیک، حافظه و USB هارد اکسترنال یا کابل همگام سازی برای تلفن
  • قابل استفاده برای همه ی دستگاه ها

خرید هاب یونی سینک 10 پورت

طراحی هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل UNISYNK 10 Port USB-C

اگر می‌خواهید یک هاب از جنس آلومینیوم مات داشته باشید، خرید هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل UNISYNK 10 به شما پیشنهاد می‌شوید که سطح بالایی و پایینی آن مزین به نوارهای ماشین‌کاری شده است. به‌ منظور حفظ ظاهر زیبای این محصول و مراقبت از آن، در دو قسمت رویی و زیرین دستگاه نواری پلاستیکی تعبیه شده تا با ایجاد اتصالی با سطح میز، از خط ‌وخش برداشتن دستگاه جلوگیری کند و به دلیل وجود این مواد درجه یک و مرغوب در ساخت، قیمت هاب ۱۰ در ۱ یونی سینک افزایش پیدا می‌کند.


با خرید هاب شارژر ۱۰ در ۱ یونی سینک مدل UNISYNK 10 Port USB-C درگاه‌های یواس‌بی شما تا سرعت 5 گیگابیت در ثانیه را پشتیبانی شده و دو درگاه HDMI تا رزولوشن 4K با نرخ 60Hz را پشتیبانی می‌شوند. هاب یونیسینک مدل دیگری دارد که با نام Port Dual Screen Hub UNISYNK for Mac شناخته می‌شود.

طراحی هاب شارژر ۱۰

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود