خرید هاب مک | قیمت هاب مناسب مک TINGZ Hub Dual Single Port 8in1 آیا می خواهید دستگاهی داشته باشید که از آن به عنوان یک رابط استفاده نمایید و بتوانید چندین دستگاه مختلف را با سرعت پ کیفیت بی‌نظیر به یکدیگر وصل کنید؟ ما به شما خرید هاب مک Dual Single ۸ در یک TINGZ را پیشنهاد می‌دهیم که یکی از با ...ادامه مطلب

هاب TINGZ | هاب مناسب مک TINGZ Hub Dual Single Port 8in1

1,300,000 تومان
سایز یا مدل


موجودی: 181 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید هاب مک | قیمت هاب مناسب مک TINGZ Hub Dual Single Port 8in1

آیا می خواهید دستگاهی داشته باشید که از آن به عنوان یک رابط استفاده نمایید و بتوانید چندین دستگاه مختلف را با سرعت پ کیفیت بی‌نظیر به یکدیگر وصل کنید؟ ما به شما خرید هاب مک Dual Single ۸ در یک TINGZ را پیشنهاد می‌دهیم که یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین انواع هاب‌های موجود در بازار است. این تبدیل هاب چندکاره ۸ پورت مک پورت ورودی تایپ سی فروش بسیار بالایی دارد و از ابتدا که به بازار معرفی شد، به سرعت طرفداران خود را جذب کرد. در این مقاله، به بررسی مشخصات و قیمت هاب مک Dual Single ۸ در یک TINGZ به صورت کامل خواهیم پرداخت تا آشنایی خوبی با آن پیدا کنید. هاب TINGZ یکی از وسایل متصل کننده پرکاربرد در دنیای بزرگ تکنولوژی است که به کاربران امکان اتصال و هماهنگ سازی چندین دستگاه به یکدیگر را می‌دهد و از این نظر چند سطح بالاتر از لوازم جانبی مشابه خود می‌باشد.

هاب مک8in1، یک هاب انکر برای مک بوک با پورت USB-C است که به شما امکان اتصال و استفاده همزمان از چندین دستگاه را می‌دهد و با طراحی کم حجم و سبک، قابلیت‌ها و امکانات متنوعی را در اختیار شما می‌گذارد. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها و امکانات این هاب می‌پردازیم تا بتوانید خرید هاب برای مک را هوشمندانه‌ با اطلاعات کامل‌تر انجام دهید.

مشخصات هاب مک با ۸ پورت Dual Single TINGZ

حال بیایید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و قیمت هاب تایپ سی ۸ کاره مک مدل TINGZ به شما دهیم تا بتوانید هابی را تهیه کنید که دقیقا مطابق با نیاز شما باشد. با دانستن این ویژگی‌ها می‌توانید استفاده‌ی درست‌تری نیز از آن داشته باشید؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم تمامی این ویژگی‌ها را به طور کامل مطالعه نمایید. قبل از خرید هاب مک، بهتر است در مورد ابعاد و وزن این دستگاه بدانید. در واقع تبدیل هاب چندکاره ۸ پورت مک پورت ورودی تایپ سی دارای ابعاد کوچکی بوده و قابل حمل است و علاوه بر آن، وزن سبک دستگاه باعث می‌شود به راحتی بتوانید از آن در سفرها و مکان‌های مختلف استفاده کنید؛ بنابراین اگر قصد خرید هاب ۸ در ۱ Dual Single را دارید، تمامی ویژگی‌ها را به طور کامل بخوانید. البته در صورتی که مک بوک پرو دارید می‌خواهید کمتر هزینه کنید، می‌توانید از هاب ۶ کاره usb type-c برای مک بوک پرو را نیز بکار ببرید که البته کارایی کمتری به نسبت این کابل دارد.

 

پورت‌ها و اتصالات هاب مک Dual Single ۸ در یک

همانطور که می‌دانید، با خرید هاب مک بوک مدل ۸ در ۱ TINGZ Dual Single می‌توانید به راحتی آن را به دستگاه‌های دیگر وصل کرد. ما در قسمت زیر این پورت‌ها را برای شما نام برده‌ایم تا ویژگی‌های آن را به طور کامل بدانید و بتوانید با پایین‌ترین قیمت هاب ۸ پورت USB-C مک  مدل Dual Single Port 8in1 آن را خریداری نمایید؛ علاوه بر آن، بعد از خرید هاب مک و هاب تایپ سی ۸ کاره مک مدل TINGZ، آشنایی کامل برای استفاده درست از آن داشته باشید؛ بنابراین با ما همراه باشید.

 

  • یک پورت USB-C با قابلیت شارژ و انتقال داده.
  • یک پورت HDMI برای اتصال هاب به مک بوک، تلویزیون‌ و مانیتور.
  • یک پورت Ethernet برای اتصال به شبکه با سرعت بالا.
  • یک پورت USB 3.0 با سرعت انتقال داده.
  • یک پورت USB 2.0 برای اتصال دستگاه‌های USB مانند موس و کیبورد.
  • یک پورت خروجی صوتی 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفون یا بلندگو.
  • یک پورت خروجی برای ورودی برق جهت شارژ و تغذیه هاب.
  • قابل استفاده به عنوان هاب مک مینی.

قابلیت‌های هاب مک TINGZ

شارژ همزمان: با خرید هاب ۸ پورت USB-C مک  مدل Dual Single Port 8in1 می‌توانید چندین دستگاه را همزمان شارژ کنید. پورت USB-C مک بوک آن قابلیت شارژ با سرعت بالا دارد و به راحتی می‌توانید گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپتاپ‌ها را شارژ کنید. از این رپ دیگر مشکلی با کم شدن شارژ دستگاه‌های مختلف خود نخواهید داشت.

انتقال داده: پورت USB-C و USB 3.0 تبدیل هاب چندکاره ۸ پورت مک پورت ورودی تایپ سی قابلیت انتقال داده با سرعت بالا را دارند؛ بنابراین می‌توانید فایل‌ها و اطلاعات خود را با سرعت بالا بین دستگاه‌ها منتقل کنید.

اتصال به تلویزیون و مانیتور: با استفاده از پورت HDMI هاب تایپ سی ۸ کاره مک مدل TINGZ می‌توانید لپتاپ یا دستگاه‌های دیگر را به تلویزیون یا مانیتور متصل کنید و تصویری بزرگ‌تر داشته باشید.

اتصال به شبکه: پورت Ethernet هاب ۸ در ۱ TINGZ به شما امکان اتصال به شبکه با سرعت بالا را می‌دهد. این ویژگی هاب شارژر ۸ در ۱، برای کسانی که به اینترنت پایدار و سریع نیازدارند، بسیار مفید است.

با توجه به موارد گفته شده در قسمت بالا، به این نتیجه می‌رسیم که قیمت هاب تایپ سی ۸ کاره مک مدل TINGZ

 به نسبت کارایی و عملکردی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

تجربه کاربری بی‌نظیر هاب مک TINGZ

علاوه بر مناسب بودن قیمت هاب TINGZ ۸ در یک و قیمت هاب مک، استفاده از آن نیز بسیار راحت است؛ کافیست آن را به دستگاه خود متصل کنید و از پورت‌ها و قابلیت‌های آن استفاده نمایید.

با نصب درایورهای لازم، می‌توانید تلویزیون و مانیتور خود را تنظیم کنید تا تصویر به درستی نمایش داده شود و از کیفیت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

پورت‌های USB دارای قابلیت Plug and Play هستند؛ بنابراین هیچ نیازی به نصب درایورها نیست و می‌توانید مانند هاب اپل دستگاه‌های USB خود را به هاب TINGZ متصل کنید و از آن‌ها استفاده کنید؛ بنابراین با خرید تبدیل هاب چندکاره ۸ پورت مک پورت ورودی تایپ سی TINGZ تجربه کاربری بسیار بی‌نظیری خواهید داشت.

سازگاری هاب مک ۸ در ۱ Dual Single TINGZ

با خرید هاب Dual Single ۸ در یک TINGZ می‌توانید به تمامی دستگاه‌هایی که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کنند وصل شوید که شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپتاپ‌ها و دستگاه‌های دیگر می‌شود.

پورت HDMI آن قابلیت اتصال به تلویزیون‌، مانیتور و پروژکتور را دارد.

پورت Ethernet باعث می‌شود به شبکه‌هایی با سرعت بالا متصل شوید.

پورت‌های USB با قابلیت اتصال به دستگاه‌های USB مانند موس، کیبورد و فلش مموری را دارند.

با خرید هاب ۸ پورت USB-C مک  مدل Dual Single Port 8in1، یک ابزار کاربردی و کارآمد برای اتصال و استفاده همزمان از چندین دستگاه را دارید است. با قابلیت شارژ همزمان، انتقال داده با سرعت بالا و اتصال به تلویزیون و شبکه، این مدل که بهترین هاب برای مک بوک می‌باشد، به شما امکان ارتقاع تجربه کاربری و افزایش بهره‌وری را می‌دهد. با توجه به سازگاری بالا و استفاده آسان از این هاب، می‌توان آن را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در سفر، محل کاری و خانه استفاده کرد. ما در این مطلب به طور کامل در مورد مشخصات و قیمت هاب تایپ سی ۸ کاره مک مدل TINGZ صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت الماس پایتخت به نشانی https://www.almasp.com/ مراجعه نمایید و با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود