خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری ۶۰ وات اپل اگر می‌خواهید تنها با استفاده از یک کابل، دو دستگاه با پورت USB-C را به یکدیگر وصل کنید، این مطلب برای شما است. خرید اپل usb c به usb c همان راه‌حلی است که شما را به مقصدتان می‌رساند. هنگام نیاز به کابل برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر، ممکن است ندانید ک ...ادامه مطلب

کابل شارژر USB-C to USB-C ( ۱ متری) MQKJ3 / USB-C to USB-C 1m (60W)

1,450,000 تومان


موجودی: 26 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری ۶۰ وات اپل

اگر می‌خواهید تنها با استفاده از یک کابل، دو دستگاه با پورت USB-C را به یکدیگر وصل کنید، این مطلب برای شما است. خرید اپل usb c به usb c همان راه‌حلی است که شما را به مقصدتان می‌رساند. هنگام نیاز به کابل برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر، ممکن است ندانید که از بین محصولات موجود کدامیک مناسب شما بوده و باید به دنبال چه چیزی بگردید.  ما شما را در این امر یاری رسانده و با معرفی مشخصات USB TO USB-C Cable به شما کاربرد آن را توضیح خواهیم داد. برای اطلاع از قیمت کابل دو سر تایپ سی اپل و ویژگی‌های آن بسیار ضروری و مهم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قیمت کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل

به طور کلی قیمت کابل شارژر یو اس بی سی یک متری بسیار مناسب بوده و خرید آن برای اکثریت افراد کاملا امکان پذیر است. در حقیقت شاید بتوانید کابل‌هایی با برندهای متفاوت پیدا کنید که قیمت مناسب‌تری به نسبت قیمت کابل type c فست شارژ اپل داشته باشند. اما قبل از خرید، باید کیفیت و طول عمر آن‌ها را نیز بررسی نمایید؛ زیرا با خرید کابل یو اس بی سی ۶۰ وات یک متری اپل می‌توانید تا سالیان بسیار طولانی از آن استفاده کنید و علاوه بر آن از سرعت و کیفیت آن لذت ببرید.

مشخصات کابل دو سر تایپ سی اپل؛ خرید کابل usb c به usb c انکر اپل

همانطور که در قسمت‌های بالا نیز توضیح دادیم، باید قبل از خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل و هر کابل و لوازم جانبی دیگری، تمامی مشخصات آن را به طور کامل بدانید؛ در این حالت می‌تواند کابلی کارآمد و پرکاربرد برای شما باشد و به نیاز‌های شما پاسخ دهد. در قسمت‌های زیر تمامی ویژگی‌ها را برای شما توضیح داده‌ایم تا قیمت کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل و برتری آن به نسبت دیگر کابل‌های مشابه را نیز بهتر متوجه شوید.

اتصالات: کابل دو سر تایپ سی اپل از دو طرف دارای USB-C بوده و به همین جهت می‌توانید آن را به دستگاه‌هایی که دارای پورت USB-C هستند مانند آیفون ۱۵ متصل کنید.

قدرت شارژ: با خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل ۶۰ واتی می‌توانید اطلاعات را با سرعت بالا و کیفیت عالی بین دستگاه‌های اپل و یا دستگاه اپل با دیگر محصولات جابجا کرده و یا آن‌ها را شارژ کنید. توجه داشته باشید که ۶۰ وات بودن این کابل باعث برتری آن به نسبت مدل‌های مشابه شده است. البته در صورتی که کابلی ۲۴۰ وات بخواهید، پیشنهاد ما خرید کابل شارژر USB-C to USB-C ۲ متری – ۲۴۰ وات می‌باشد.

خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل

طول این کابل type c به type c کوتاه ۶۰ وات اپل همانند کابل شارژر یو اس بی سی MM093 ۱ متر است که استانداردترین حالت ممکن می‌باشد. در صورتی که می‌خواهید کابلی مشابه اما با طول ۲ متر داشته باشید، پیشنهاد ما کابل شارژر یو اس بی سی ۲ متری است.

سازگاری کابل type c به type c کوتاه اپل

همانطور که می‌دانید، خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل و یا کابل‌های مشابه، برای تمامی افراد مورد نیاز است و اکثریت دستگاهی دارند که دارای پورت USB-C باشد. اما ما در قسمت زیر تمامی دستگاه‌های را که خرید کابل شارژر یو اس بی سی یک متری اپل برای آن‌ها واجب است را نام برده‌ایم:

  • مک بوک ایرهای ۲۰۱۹ به بعد
  • مک بوک پرو ۲۰۱۹ به بعد
  • آیمک
  • آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل ۱ تا ۴ و ۱۲.۹ اینچی نسل ۳ تا ۶
  • آیپد ایر نسل ۴، ۵ و ۱۰
  • آیپد مینی نسل ۶
  • آیفون ۱۵ پرو، پرو مکس، پلاس و ایفون ۱۵ معمولی

در صورت داشتن هر سوالی می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب با کارشناسان الماس پایتخت تماس بگیرید.

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود