­­خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل اگر به دنبال یک کابل پرقدرت و باکیفیت هستید که با استفاده از آن بتوانید داده‌ها و اطلاعات خود را بالاترین سرعت ممکن انتقال دهید و از طرفی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه ...ادامه مطلب

کابل شارژر USB-C to USB-C ۲ متری – ۲۴۰ وات MU2G3/ USB-C to USB-C 2m (240W)

2,650,000 تومان


موجودی: 31 عدد
اضافه به سبد خرید
ارسال سریع

ارسال 1 الی 3 ساعته در تهران

( پرداخت آنلاین)

تحویل ۱ الی ۳ روز در مراکز استان

تضمین اصالت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ارسال سریع به سراسر کشور

  • توضیحات محصول
  • مشخصات فنی

­­خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل

اگر به دنبال یک کابل پرقدرت و باکیفیت هستید که با استفاده از آن بتوانید داده‌ها و اطلاعات خود را بالاترین سرعت ممکن انتقال دهید و از طرفی بتوانید دستگاه مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. ما در این مطلب می‌خواهیم در مورد خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل با شما صحبت کنیم و تمامی مشخصات آن را برای شما شرح دهیم. با دانستن این ویژگی‌ها و مشخصات می‌توانید قیمت کابل شارژر USB-C to USB-C ۲۴۰ وات اپل را با کابل‌های مشابه برندهای مختلف مقایسه کنید.

 

قیمت کابل شارژر USB-C to USB-C ۲۴۰ وات اپل ؛ شارژر ۲۴۰ وات مک بوک

کابل شارژر اورجینال USB-C to USB-C اپل توسط متخصصین شرکت اپل ساخته شده است. همانطور که می‌دانید قیمت کابل usb c به usb c اپل همانند دیگر کابل‌های اورجینال اپل نسبت به سایر برندها بالاتر می‌باشد. در واقع به جرات می‌توان گفت که هیچ برندی نمی‌تواند از نظر کیفیت، قدرت و استحکام با محصولات اپل و انواع لوازم جانبی آن رقابت کند. به همین دلیل خرید کابل type c فست شارژ اپل می تواند خریدی اقتصادی برای شما به حساب بیاید؛ زیرا دیگر نیازی نیست به صورت مداوم کابل خود را تعویض کرده تا بتوانید مک بوک خود را شارژ کنید. ما در الماس پایتخت با ارائه بهترین محصولات اپل شما را در هر زمینه‌ای یاری می‌کنیم.

مشخصات کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل

اگر از مک بوک یا آيپد استفاده می‌کنید، احتمالا همیشه نگران هستید که دستگاهتان را با کابل اورجینال شارژ کنید تا هیچ آسیبی به آن نرسد! کابل USB-C اورجینال اپل 240 وات دو متری همان چیزی است که به آن نیاز دارید. البته قبل از خرید کابل شارژر USB-C to USB-C اپل، باید با تمامی ویژگی‌ها و مشخصات آن به طور کامل آشنا شوید تا خرید درستی داشته باشید. در واقع دانستن این مشخصات به شما کمک می‌کند تا بتوانید کابلی را خریداری کنید که دقیقا مطابق با نیاز شما باشد. در قسمت زیر به مشخصات کابل شارژر USB-C to USB-C اپل اشاره کرده‌ایم تا شما بتوانید از نظر کیفیت و قیمت کابل شارژر اورجینال USB-C to USB-C اپل، آن را بررسی و با دیگر برندها و حتی کابل‌های مشابه مانند کابل شارژر USB-C to USB-C  ۱ متری مقایسه نمایید.

سرعت انتقال اطلاعات کابل usb c به usb c اپل

یکی از دلایلی که تاثیر زیادی در افزایش خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل داشته، سرعت بالای آن در انتقال اطلاعات است. با وجود این مزیت، شما می‌توانید سنگین‌ترین، فشرده‌‌ترین و حتی سخت‌ترین فایل‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بالا بین دستگاه‌‌های مختلف انتقال دهید. این کار با فناوری USB-C به کار رفته در این کابل انجام می‌شود و از این نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اگر می‌خواهید باز هم سرعت بهتری داشته باشید و مشکلی با بالاتر بودن قیمت کابل شارژر USB-C to USB-C اپل ندارید، پیشنهاد ما این است که نگاهی به مشخصات کابل اپل تاندربولت ۴ نیز نگاهی بیاندازید.

 

کابل type c فست شارژ اپل: کابل شارژ دو سر تایپ سی 240 وات اصلی اپل 2 متر

قیمت کابل شارژر USB-C to USB-C ۲۴۰ وات اپل از مدل ۶۰ وات آن بالاتر می‌باشد و دلیل آن قابلیت شارژ آن در سریع‌ترین زمان ممکن است. در واقع شما می‌توانید با استفاده از این کابل، تنها در چند دقیقه، دستگاه‌های پرقدرت مانند آیپد، مک بوک و حتی گوشی موبایل خود را شارژ کنید. بعد از شارژ دستگاه، در صورت سالم بودن باتری آن، می‌توانید تمام طول روز را بدون نیاز به پریز برق سپری نمایید. اگر سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در زمینه خرید کابل type c فست شارژ اپل ۲۴۰ وات راهنمایی کنند.

طراحی کابل شارژر تایپ سی اپل؛ شارژر ۲۴۰ وات اپل مناسب مک بوک

این کابل طراحی ساده و بسیار شیکی دارد؛ علاوه بر آن، همانطور که در قسمت‌های بالا نیز توضیح دادیم، در ساخت آن از بهترین و مقاوم‌ترین موارد اولیه استفاده شده و به همین دلیل، می‌تواند با خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل، می‌توانید سالیان طولانی به عنوان کاربردی‌ترین کابلی که دارید، از آن استفاده نمایید. از طرفی این کابل مانند کابل یواس بی - سی به لایتنینگ ۲ متر طول دارد و قیمت کابل شارژر اورجینال USB-C to USB-C اپل با مدل لایتنینگ یکسان است.

سازگاری کابل شارژر USB-C to USB-C ۲۴۰ وات اپل

همانطور که می‌دانید کابل تایپ سی بسیار پرکاربرد است و شما می‌توانید به وسیله آن، بسیاری از محصولات اپل و حتی اندروید را شارژ کنید. در واقع برای شارژ سریع دستگاه‌های قدرتمند می‌توان از این کابل بهره ببرید؛ اما قبل از خرید کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل توجه داشته باشید دستگاهی را با استفاده از آن شارژ کنید که بتواند توان ۲۴۰ وات را داشته باشد و آسیب نبیند؛ در غیر این صورت می‌توانید از مدل ۶۰ وات استفاده کنید که قیمت پایین‌تری نیز به نسبت قیمت کابل شارژر USB-C to USB-C  ۲ متری ۲۴۰ وات اپل دارد. دستگاه‌های اپلی که در قسمت زیر نام برده شده‌اند را می‌توان با این کابل شارژ کرد:

 

امکانات
خرید گارانتی الماس پایتخت
پاینترین قیمت این کالا
موجود